• چهارشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۵ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 95081208769
  • منبع : نمایندگی قزوین

استاندار قزوین:

همت جوانان در عرصه‌های مختلف، سبب اهتزاز پرچم کشور در جهان خواهد شد

همت جوانان در عرصه‌های مختلف، سبب اهتزاز پرچم کشور در جهان خواهد شد

ایسنا/قزوین استاندار قزوین در مراسم استقبال از مدال‌آوران قزوینی، با ابراز امیدواری برای ادامه این مسیر افتخارآفرینی گفت: اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در جهان، به همت جوانان ورزشکار ازجمله ورزشکاران قزوینی وابسته است.

به گزارش ایسنا، فریدون همتی در مراسم استقبال و تجلیل از بهمن عسگری و علی‌اصغر آسیابری از قهرمانان اخلاق‌مدار کاراته استان قزوین که در رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در کشور اتریش موفق به کسب مدال‌های طلا و برنز شدند، اظهار کرد: افتخارآفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف ازجمله میدان‌های ورزشی زمینه پیشرفت را در کشور ایجاد می‌کند. 

وی افزود: افتخارآفرینی و کسب مدال توسط ورزشکاران استان سبب شد تا نام آن‌ها در این سرزمین پرگهر بدرخشد. 

همتی بابیان اینکه همت جوانان قزوینی همواره به کسب موفقیت خواهد انجامید گفت: جوانان در عرصه‌های مختلف ازجمله برای دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی و حضور برای دفاع از هجمه سنگین دشمن در مرزهای سوریه و کشورهای اسلامی نشان دادند که آینده‌سازان بزرگی برای کشور و انقلاب خواهیم داشت. 

استاندار قزوین در پایان با ابراز امیدواری برای ادامه این مسیر افتخارآفرینی تصریح کرد: اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی در جای‌جای جهان به خاطر همت جوانان ورزشکار ازجمله ورزشکاران قزوینی است که با انتشار اخبار مرتبط با آن قلب مردم شاد شد.

در پایان این مراسم که در محوطه استانداری قزوین و با حضور استاندار قزوین، معاونین استاندار، فصیحی رامندی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان، مسئولان استانی و ورزش دوستان استان برگزار شد از ورزشکاران افتخارآفرین با اهدای گل و لوح تقدیر شد. 

به گزارش ایسنا، مراسم استقبال از این ورزشکاران در بدو ورود به شهر از میدان مینودر قزوین به سمت استانداری قزوین برگزار شد.

بهمن عسگری نشان طلای کمیته تیمی و علی‌اصغر آسیابری نشان برنز کمیته انفرادی پیکارهای قهرمانی جهان را در بیست و سومین دوره قهرمانی کاراته جهان در شهر لینز اتریش و با حضور یک هزار و 24 کاراته کا از 118 کشور جهان، برای جامعه ورزشی کاراته استان به ارمغان آوردند.



انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha