• پنجشنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۵ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 95081309344

توضیح و عذرخواهی برای یک خبر

از آنجا که گویا انتشار یک نقل قول دریافتی از یک نهاد رسمی، رنجش خاطر برخی از هموطنان و نهادهای مسوول و مربوط را موجب شده است، خبرگزاری دانشجویان ایران بر خود فرض می‌داند که عذرخواهی خود را بابت این تکدر، اعلام کند.

هرچند همگان واقفند که انتشار یک خبر ازسوی رسانه به معنای موافقت و تایید مضمون و برآمدهای حاصله نیست - که اگر چنین بود، هر رسانه‌ای در هر روز به واسطه انتشار مطالب و دیدگاه‌های بعضا کاملا متناقض و در عین حال موجه و قانونی، روزانه تا چندصدبار باید نگاه خود را مدام تغییر دهد! - اما در عین حال این واقعیت، نافی مسوولیت رسانه در قبال مصالح عمومی نیست.


روز گذشته مجموعه خبرگزاری دانشجویان ایران به انتشار نقل قول رییس انجمن مددکاری ایران، به واسطه متن دریافتی از اداره کل بهزیستی خراسان رضوی اقدام کرد. در این متن، مطالبی با انتساب به آمارهای جهانی ذکر شده بود که در بخشی از آن، عنوان شده بود ایران دومین کشور غمگین جهان است.

مدیریت و مجموعه ایسنای خدوم، با این استناد که با توجه به اخبار وضعیت بسیاری از دیگر کشورهای جهان و نیز این شواهد که کشوری که در فضای سیاسی، هنری، ورزشی و اقتصادی خود در این سال‌ها شاهد توفیق‌های جهانی بویژه در عرصه رقابتهای بین‌المللی است، قطعا نمی‌تواند غمگین‌ترین یا دومین کشور غمگین جهان باشد، مراتب اعتذار خود را بابت استنباط حاصله و سوءاستفاده‌های تابعه، به پیشگاه مردم عزیز ابراز می‌کند.


با آرزوی توفیق ها و بهبودهای روزافزون.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۳ ۱۷:۰۹

با سلام عذرخواهی فوق معنا ندارد. شاخصهای جهانی برای شاد بودن یا غمگین بودن ، تعاریف خاص خود را دارد که بر مبنای آن شاید ایران دومین کشور غمگین جهان باشد. در اینمورد تنها میتوانیم بگوییم بعضی از آن شاخصها را قبول نداریم نه اینکه عذرخواهی کنیم. مانند اینکه با توجه به شاخصهای ما ،آمریکا یک کشور غیردمکراتیک و فاقد آزادیهای لازم است. موفق و پیروز باشید.