• یکشنبه / ۱۶ آبان ۱۳۹۵ / ۰۰:۰۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 95081510536

مربی و همسر لیلا رجبی:

از این پس هرکس به «لیلا» توهین کند با من طرف است!

از این پس هرکس به «لیلا» توهین کند با من طرف است!

مربی و همسر لیلا رجبی با انتقاد از صحبت‌هایی که درباره همسر او صورت گرفته است، گفت: از این پس هرشخصی به او توهین کند با من طرف است.

پیمان رجبی در گفت و گو با ایسنا درباره صحبت‌هایی که درخصوص خداحافظی لیلا رجبی از دوومیدانی صورت می‌گیرد، گفت: خداحافظی لیلا از دوومیدانی قطعی است. در این چند روز گذشته صحبت زیادی در این مورد انجام شده است. من نمی‌دانم چرا با او این گونه رفتار می‌شود. معمولا کسی که می‌خواهد از دنیای ورزش خداحافظی کند، از او تشکر می‌کنند و مراسم برای او می‌گیرند اما در حال حاضر دیواری کوتاه به مانند لیلا رجبی پیدا کرده‌اند و هرکسی یک طناب می‌اندازد و بالا می‌رود اما من اجازه این کار را نمی‌دهم.

رجبی با انتقاد از توهین‌هایی که به در روزهای اخیر به لیلا رجبی انجام شده گفت: او 8 سال برای ایران مدال گرفت اما مسئولان فقط می‌گفتند او یک خارجی است. از مدال‌های لیلا استفاده کردند و همزمان به او توهین هم کردند. از حضورش در ایران تبلیغات سیاسی زیادی کردند. لیلا رجبی فقط به خاطر پیمان رجبی به ایران آمد. من واقعاً نمی‌دانم چرا به او توهین می‌کنند در حالی که افتخار زیادی را برای ایران کسب کردند.

مربی و همسر لیلا رجبی در ادامه افزود: اگر به لیلا رجبی توهین می‌کنید و می‌گویید او خارجی است پس چرا به تیم ملی دعوت می‌شود؟ چرا در این سال‌ها یک بار از لیلا تقدیر نشد. آدم‌هایی هستند که چندین‌بار از آن ها تشکر شده است. لیلا بعد از سال‌ها رکورد خیلی خوبی را در پرتاب وزنه بانوان ایران زد و به نام ایران مدال گرفت. او در بازی‌های آسیایی اولین مدال بانوان دوومیدانی‌کار را کسب کرد. چرا آن زمان هیچ کس از او تشکر نکرد؟ مگر او باعث افتخار ورزش و بانوان ایران نشد؟ او برای پرچم ایران تلاش کرد حالا چرا بعضی حرف از بی‌غیرت بودن او می‌زنند؟ لیلا در این سال‌ها از هیچ چیز برای موفقیت ایران کم نگذاشت و عادلانه نیست با او این طور رفتار شود.

رجبی درباره اینکه آیا لیلا رجبی به دوومیدانی باز می‌گردد یا خیر گفت: اصلا. یک درصد امکان ندارد. اصلا چرا باید برگردد؟ آدم مگر از چاله در می‌آید و به چاه می‌افتد؟ الان خیلی راحت زندگی می‌کنیم. دیگر مجبور نیست هر ماه به دنبال یک میلیون حقوق فدراسیون باشیم. خیالش راحت است که دیگر کسی به او نمی‌گوید خارجی. من از هیچ کسی نمی‌ترسم ولی از الان هرکسی به لیلا توهین کند با من طرف است.

او در پایان گفت: امیدوارم دوومیدانی ایران رشد کند. من واقعا دوست دارم این اتفاق رخ بدهد اما فکر نمی‌کنم تا زمانی که من زنده هستم دوومیدانی ایران شخصی مثل لیلا رجبی به خود ببیند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۶ ۰۴:۲۳

اري،به افرادي مثل شما و همسرتان توهين مي كنند و به افرادي جون س.ط ... مدال ميدهند... هيهات من الذله

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۶ ۰۷:۱۵

سلام خواهر من خانم ليلا رجبي از زحماتي كه در اين چند سال براي سرزمين من بدون منت كشيده اي و مايه افتخار و سر بلندي ما گشته اي كمال تشكر و قدر داني را دارم برادر كوچك شما.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۶ ۰۹:۰۷

بي جهت شلوغش نكنيد. اي كاش به جاي سرمايه گذاري بر روي ايشان ، بر روي جوانان مملكت خودمون كار مي كرديم كه الان معطل يك خارجي در جه پنجم نشيم. ايشون چه گلي به سر ما زد مگه. هنوز يادم نرفته عملكردبي تفاوتش در المپيك رو. انگار كه فقط اومده يك سفر تفريحي و پر كردن رزومه اش. مقام صدمي با جوانان مملكت خودمون مي ارزه به مقامهاي ايشون.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۶ ۱۱:۱۵

سلام لطفا در گفتار کمی منصف باشید. اگر قدرنشناس هستیم حداقل کمی مهمان نواز باشیم.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۶ ۱۲:۱۳

آرش خان ! متاسفانه باید خیلی از ریزه کاریها رو در نظر گرفت . احتمالا شما خیلی در ورزش تخصصی ندارید. که اینجوری انتقاد میکنین. من با خانم رجبی نسبتی ندارم اما :1- هرکسی که برای ایران عزیز یک قذم برداره و افتخار کسب کنه قابل احترامه2-سرمایه گذاری خاصی برای ایشان انجام نشده3- مربی ایشان در المپیک در کنار ایشان نبودند که باعث افت روحی و تکنیکی ایشان شد. 4- ایشان خیلی ناراحت بودند که نتیجه بدی در المپیک گرفتند( حتی با در نظر گرفتن بی تفاوتی که من ندیدم به هر حال به خاطر نتیجه شخصی خودشان هم که شده و به قول شما رزومه شخصی خودشان ) تمام تلاششون رو کردند.6- هر ورزشکاری در یک سن معین یک پیک نتیجه داره که احتمالا ایشون در زمان برگزاری المپیک در اون نقطه پیک نبودند. 7- خواهش میکنم در ابراز عقیده تون کمال احترام و انصاف رو ر عابت کنین. ایشان با حجاب اسلامی ( با قوانین مملکت ما ) سالها برای ایران عزیز افتخار کسب کردند. بیایید در یک جایی در یک دوره ایی بد بدرقه نباشید . بیایید از تجربیات ایشان برای ساختن و پرورش بانوان ورزشکار ایرانی استفاده کنیم. ایشان زبان فارسی رو بسیار خوب یاد گرفته اند. این یعنی احترام به فرهنگ ما ! قوانین ما رو رعایت میکنند. این یعنی اخترام به ایرانی . پس در عوض اینها ، انتقاد با دلیل و مدرک بکنیم و به خاطر تمام انچه گفته شد از ایشان تشکر کنیم . یاد بگیریم کسی به ما بدهکار نیست . این ما هستیم که به ایران بدهکاریم . با آرزوی بهترینها برای خانواده محترم رجبی.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۶ ۱۲:۴۰

.... لطفاً ... با نوشتن چنین مهملاتی سبب رنجش خانم لیلا رجبی و دیگر ورزشکاران عزیزی که برای کشور ایران افتخار می آفریند نشو. به عنوان یک ایرانی از تمام ورزشکاران عزیز اعم از آنهایی که متولد خاک ایران هستند یا در جای دیگری از این کره خاکی متولد شده اند و با تمام وجود خود تلاش می کنند و برای کشور عزیزمان ایران افتخار می آفریند صمیمانه تشکر می نمایم و اگر افراد...ی به آنها توهین میکنند صرفاً به بزرگواری و روح ورزشکاری خودشان ببخشند.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۶ ۱۴:۵۰

سلام.باید دست اینچنین ورزشکارایی رو که با جون و دل برای وطنشون چه اونایی که خارجی‌ان (به قول دوستمون) و چه داخلی ببوسیم. از خواهر عزیزم خانم رجبی و همسر محترمشون هم تشکر می‌کنیم و اینو بدونن که این حرف،حرف تموم هموطناشونه. یا حق

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۶ ۱۰:۰۹

ورزشکارامون رفتند اذربایجان گذاشتند روی چشمشون. اگر امثال خانم رجبی را بها میدادند مطمین باشید هموطنهای او که بدون اغراق باید کفت فیزیک و دانش ورزشی خوبی دارند به ایران میومدند و برای دو میدانیمون خوب بود .حتی یک لحظه به این فکر نکردند که همچین کار ایانی هم نبوده که برای کشور دیگری به میدان بری و مقام بیاری و پرچم اونها را روی دوشت بندازی .اینها تقدیر داره نه تحقیر .خانم رجبی خواهر گرامی به عنوان یک ایرانی ازت ممنونم و از این که کشور ایران را برای ادامه ارزوهات انتخاب کردی متشکریم .موفق و سر فراز باشید به همراه اقای رجبی و خانواده .انشالا شما را در کسوت مربی گری هم ببینیم .( اب در کوزه و ما گرد جهان میگردیم. )ا

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۶ ۱۰:۴۴

ليلا رجبي دوستت داريم

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۶ ۱۱:۴۴

متاسفانه ....اسیر اشخاص حسود و طماع و کوتوله فکری قرار گرفته است همین که ایشان برای این کشور بنام یک ایرانی بواسطه همسربودن شما ایرانی شده اند کفایت میکند تا ایشان را خارجی ندانیم بالشخصه از زحمات ایشان سپاسگزاری و قدردانی میکنم /

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۶ ۱۱:۴۴

من به عنوان يك ايراني از خانم رجبي به خاطر زحماتشان و افتخاراتي كه آفريدند سپاسگزاري ميكنم و به خاطر تمام توهينهايي كه به ايشان شده عذرخواهي ميكنم

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۶ ۱۲:۵۵

لیلا رجبی در قلب همه ماهایی است که ایران و اهتزار پرچمش را دوست داریم جناب رجبی همیشه برخی ها برای منافع شخصی شان بی انصافی هایی می کنند که دون شان ما وطن دوستان است مطمئن باشین همه ایرانیان واقعی قدردان این قهرمان ملی کشورمان هستند او برای به اهتزازدرآوردن پرچم این کشور تلاش ها کرده حالا انها که فقط دنبال منافع شخصی اند از او انتقاد می کنند مهم نیست مهم این است که شما و خانم رجبی در دل بی غل و غش یک ملت هستید

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۶ ۱۷:۲۴

مملکت صاحب نداره که به یک بانوی ورزشکار به راحتی توهین می کنند

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۶ ۱۷:۵۸

خانم رجبی ممنون هستیم

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۶ ۱۸:۵۷

افرین در مقابل یاوه گویان باید ایستاد .

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۶ ۱۹:۱۷

خودتان را چگونه معرفی می کنید؟ روزی لئو تولستوی در خیابانی راه می رفت که ناآگاهانه به زنی تنه زد. زن بی وقفه شروع به فحش دادن و بد و بیراه گفتن کرد. بعد از مدتی که خوب تولستوی را فحش مالی کرد، تولستوی کلاهش را از سرش برداشت و محترمانه معذرت خواهی کرد و در پایان گفت: «مادمازل، من لئو تولستوی هستم.» زن که بسیار شرمگین شده بود، عذرخواهی کرد و گفت: «چرا شما خودتان را زودتر معرفی نکردید؟» تولستوی در جواب گفت: «شما آنچنان غرق معرفی خودتان بودید که به من مجال این کار را ندادید!»

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۷ ۰۱:۵۹

خانم لیلا رجبی و آقای رجبی ملت ایران به تمام کسانی که خالصانه برای اعتلای امور ایران تلاش می کنند درود می فرستند.ماندگاریتان در ایران و تلاش دو چندان شما را برای ورزش و اخلاق خواستارم