• یکشنبه / ۲۳ آبان ۱۳۹۵ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 95082315771
  • خبرنگار : 71505

آلودگی هوا محدوده «طرح ترافیک» را گسترش داد

آلودگی هوا محدوده «طرح ترافیک» را گسترش داد

معاون نظارت و پایش محیط زیست تهران از گسترش محدوده طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد خبر داد و افزود: امروز (یکشنبه) تنها خودروهایی که دارای مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک هستند، می‌توانند به محدوده زوج و فرد وارد شوند.

محمد رستگاری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای شهر تهران گفت: بعید می‌دانم امروز این جلسه تشکیل شود؛ چراکه در جلسه دیروز عبور از شاخص 150 پیش‌بینی شده بود؛ البته این شاخص ساعت به ساعت رصد می‌شود و اگر تصمیم جدیدی اتخاذ شود، حتما به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۳ ۱۰:۵۲

آقا ببندین !!! تعطیل عمومی اعلام کنید تو تهران ، هر ماشین تک سرنشین 500 هزار تومان جریمه ! سر 3 روز همه چیز درست میشه !!!

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۶ ۰۹:۴۶

تعطیلی رو موافقم ولی جریمه 500 تومنی که میره تو جیب دولت نه...

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۳ ۱۱:۱۴

وقتي مردم جان به جان آفرين تسليم كردند تازه جلسه تشكيل بديد

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۳ ۱۱:۲۱

با عرض سلام، آلودگى هواى تهران تنها مربوط به خودروها نيست٠ البته جاى شكى وجود ندارد كه عدم توجه به توسعه حمل و نقل عمومى پايدار، يعنى در درجه ى اول توسعه ى حمل و نقل عمومى بر روى ريل آهن و در درجه ى دوم گسترش شبكه ى اتوبوسرانى و تشويق مردم به استفاده از آنها كمك شايانى به كاهش آلودگى هاي زيست محيطى كرده و به تبع آن هزينه هاى متعددى نظير درمان بيمارى هاى مرتبط با آن كاهش چشمگيرى مى يابد٠ اما فرامش نكنيم كه موتورخانه ى تمامى ساختمانهاى مسكونى، تجارى، ادارى و دولتى و ٠٠٠٠ همگى با سوزاندن ناقص همين سوختهاى فسيلى در فصل سرما كار كرده و حداقل نقشى بيش از ٥٠٪‏ در آلودگى هواى كلان شهر ها را دارند٠ لازم است تا نهادهاى مسئول همچون شهردارى، سازمان محيط زيست و ٠٠٠٠ با وضع قوانين جديد و نظارت مستمر همراه با اعمال سياست هاى تشويقى، مردم را دعوت به بروزرسانى سيستم هاى گرمايشى و سرمايشى منازل خود كرده و دولت نيز در ارتقاى كيفى تاسيسات كمتر آلوده كننده در ساختمانهاى متعلق به خود، فرهنگ صحيح مصرف انرژى را در سطح جامعه بسط دهد٠

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۹ ۱۰:۲۳

عجب طرح مسخره و در امدزایی،چرا زوج و فرد از دم منزل رو اجرا نمیکنین،