• پنجشنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۵ / ۱۹:۰۵
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 95082719322
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

حاشیه‌نگاری از مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنادر هرمزگان

حاشیه‌نگاری از مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنادر هرمزگان

ایسنا/هرمزگان امروز با حضور رئیس سازمان بنادر و دریانوردی ایران، "الله مراد عفیفی پور"به‌عنوان مدیرکل جدید بنادر هرمزگان شد و از زحمات "ابراهیم ایدنی" تجلیل شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که با حضور سعید نژاد، حضور رئیس سازمان بنادر و دریانوردی ایران، جاسم جادری، استاندار هرمزگان، حسین هاشمی تختی و احمد مرادی از نمایندگان هرمزگان در خانه ملت، منصور آرامی، معاون برنامه‌ریزی سازمان بنادر ایران و سایر مسئولان استانی برگزار شد، با حواشی جالبی همراه بود.

*در ابتدای این مراسم مدیرکل سابق بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با تأکید بر استفاده از توان غیردولتی و ترغیب بخش خصوصی برای توسعه بنادر در هرمزگان، اظهار کرد: در مدت سکان‌داری‌ام در این پست بالغ‌بر 1600 نفر اشتغال‌زایی در بخش بنادر و دریانوردی ایجاد شد که نشان از توجه به اشتغال‌زایی در این بخش دارد.

*همچنین در ادامه رئیس مجمع نمایندگان استان با تقدیر از فعالیت‌های ایدنی در بنادر و دریانوردی هرمزگان، تصریح کرد: از مدیرکل جدید شناختی نداشتم اما با اعتماد به رئیس سازمان بنادر و دریانوردی ایران و همچنین بررسی‌هایی که کردم، پی به انتخاب گزینه مناسب برای جایگزینی ایدنی بردم.

*حسین هاشمی تختی در ادامه سخنانش گریزی هم به اختلافات اخیر استاندار هرمزگان و یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی زد و خاطرنشان کرد: باید دستگیر یکدیگر باشیم نه به دنبال مچ‌گیری و با زبان تکریم با یکدیگر صحبت کنیم زیرا در فضای احترام متقابل است که امور انجام و توسعه صورت می‌گیرد. اگر طرف مقابل احساس کند که نقد برای رسیدن به موفقیت است، آن نقد سازنده خواهد بود و طرف موردنقد هم باید انتقادات را بپذیرد.

*وی همچنین به اشتغال زایی نیروهای بومی تأکید کرد و خواستار نگاه ویژه در به‌کارگیری از این ظرفیت مهم و تأثیرگذار شد.

*در ادامه استاندار هرمزگان با تقدیر از ایدنی گفت: خوشحالم از اینکه ایدنی یکی از مدیران موفق دوران خدمتم در استانداری بوده است و باعث افتخار من بوده و خواهد بود که از این‌چنین مدیری بهره برده‌ام که توانسته بالغ‌ بر 2000 نفر اشتغال‌زایی داشته باشد.

*استاندار هرمزگان بابیان اینکه معاون اول ریاست جمهوری در سفر به این استان، هرمزگان را قلب تپنده جمهوری اسلامی دانست، عنوان کرد: امیدوارم عفیفی پور که از نیروهای باتجربه در امر دریانوردی است بتواند این کشتی در مسیر توسعه را به‌خوبی هدایت کند.

*همچنین رئیس سازمان بنادر و دریانوردی ایران در این مراسم هرمزگان را دروازه طلایی اقتصاد ایران اعلام کرد و افزود: عبور 60 درصد از تانکرهای نفتی جهان و 50 هزار شناور بزرگ که از تنگه هرمز عبور می‌کنند، نقش مهم و تأثیرگذاری به هرمزگان داده است.

*سعید نژاد با اشاره به اینکه نخستین جلسه تودیعی است که شرکت کردم، خاطرنشان کرد: همواره معاونین خود را به این جلسات می‌فرستادم اما به دلیل عملکرد مناسب و تقدیر از ایدنی خود شخصاً در این مراسم حضور یافتم و یکی از اقدامات بزرگم این بود که بازنشستگی وی را سه سال به عقب انداختم و از ایدنی قول همکاری پس از بازنشستگی گرفته‌ام.

*این مقام مسئول همچنین از وسواس خود در جایگزینی ایدنی خبر داد و اضافه کرد: مدیرعامل باید حتماً در بندرعباس مستقر باشد که مدیرعامل جدید این مهم را داراست.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha