• یکشنبه / ۳۰ آبان ۱۳۹۵ / ۱۵:۵۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 95083020525
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

مدیرکل سیاسی استانداری خراسان رضوی‌ تشریح کرد

جزئیات لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد

جزئیات لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد

مدیرکل سیاسی استانداری خراسان رضوی با اشاره به لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد گفت: پیگیری‌های لازم از سوی استانداری انجام شد تا دادستان از نظرشان برگردند اما بنا به دلایلی که خودشان می‌دانند موافقت نشد.

سیدمسعود محولاتی در گفت‌وگو با  ایسنا، در ارتباط با لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد اظهار کرد: مجمع مشورتی اصلاح طلبان درخواست داده بودند تا روز اربعین جلسه‌ای با سخنرانی علی مطهری داشته باشند.
وی ادامه داد: از لحاظ اینکه سخنران مراسم نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بود و موضوع سخنرانی نیز در رابطه با اربعین و ایام صفر بود اجرای این برنامه از نظر ما مشکلی نداشت و فرمانداری مجوز برگزاری این برنامه را در یکی از سالن‌های شهر صادر کرد.
مدیرکل سیاسی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه تا روز گذشته مشکل خاصی برای برگزاری این مراسم نبود و آقای مطهری شب گذشته به مشهد آمدند، خاطرنشان کرد: اما مقام قضایی شب گذشته ابلاغ می‌کنند تا این مراسم انجام نشود، نیروی انتظامی نیز به فرماندار و رئیس شورای تامین استان اعلام می کنند که دستور رسیده این برنامه برگزار نشود.
محولاتی افزود: برگزار کنندگان این مراسم به دنبال این بودند تا محل برگزاری مراسم را تغییر دهند تا شاید مشکل برطرف شود اما ظاهرا اعلام شد که مراسم باید به طور کلی لغو شود.
وی با تاکید بر اینکه باید تابع نظر قضایی باشیم، افزود: ما مکاتبه کردیم و اعلام کردیم این برنامه مشکل خاصی ندارد، سخنران هم قرار است در رابطه با اربعین سخنرانی کند اما موافقت نشد.
محولاتی با یبان اینکه با دادستان مشهد در رابطه با اینکه سخنران قرار نیست در این برنامه مطلب خاصی بگوید هم مکاتبه شده و هم مذاکره، گفت: اما در نهایت با برگزاری این مراسم موافقت نشد، پیگیری‌های لازم از سوی استانداری انجام شد تا دادستان از نظرشان برگردند اما بنا به دلایلی که خودشان می‌دانند موافقت نشد.
انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۱۶:۰۸

پس مشکل مشهدی ها فقط کنسرت نیست.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۱ ۰۱:۴۱

قضاوت کردن مردم و رای صادر کردن برای انها چقدر راحت شده است!!!!! فکر نمیکنم شما صلاحیت این کار را داشته باشد. به آموزه های اسلام بیشتر توجه کنید.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۱ ۰۸:۱۶

سلام مشکل مشهدی ها نیستند! این شهر مردان بزرگی به دیده است مثل شهید مرتضی مطهری و دکتر علی شریعتی و ... مشکل اصلاح طلب ها هستند که هنوز وعده صد روزه شان نرسیده است! برجام بی فرجام امضا کردند! هنوز هم افترا زندنشان به این و ان ادامه دارد! به جای این کولی بازی ها، اصلاح طلب هابایستی پاسخ گوی نیاز واقعی مردم باشند و الا آدم حسابی در مشهد نیست که علی مطهری بیاید برایشان از قیام عاشورا بگوید.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۱۶:۵۷

متاسفم برای شما آقای مطهری خدا رحمت کند پدر بزرگوارتان را اما شما دقیقا" خلاف جهت ایشان حرکت می کنید و مثال پسر نوح شده اید

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۱:۱۵

برعکس آقای مطهری دقیقا راه پدرشان را رادامه می دهند.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۳:۴۹

آقای به ظاهر محترم تو بهتر می فهمی یا صد هزار نفر که به ایشان رای دادن متاسفم برای دایه های مهربان تر از مادر تو نه از ایشان شناخت درستی داری و نه از پدر بزرگوار ایشان خداوند همه یک ما را از کجا فهمی برهاند

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۱۷:۴۷

ازادگی علی مطهری ستودنیست سپاس ..

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۰:۰۸

دلیل اینکه اجازه سخنرانی داده نمی شود را بداند که چقدر با ارزشهای انقلاب فا صله دارد

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۰:۰۹

ازادگي ايشان درمخالفت بادين ومقدسات جلوه ميكندوبرداشتهاي سطحي ازدين وسياست ديني ولي درفيشهاي حقووقي ومسائل باندخودشان سكوت وتوجيه يعني ازادگي؟!خدااستادمطهري رارحمت كند

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۱:۵۱

درود بر مطهری حمایتو خیلی هارو داری وقتی لازم بشه

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۲ ۱۱:۵۱

اتفاقا باید یقه دولت روگرفت گه از این هتاکان به دین و ائمه حمایت می کنه نه قوه قضائیه که وظیفه قانونیشوانجام داده ضمنا بعضی ها باید بفهمن یه چیزی تو مملکت هست که همه باید رعایت کنن و اگه اشتباه نکنم اسمش قانونه!!! قانون!!!!!!!

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۲:۰۳

همه به جای دولت باید قوه قضاییه رو باز خواست کنن ، دولت تلاششو کرده ، سماجت دادستان باعث لغو برنامه شده

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۲:۲۹

سلام و درود بر علی مطهری با شجاعت و متدین و مومن و انقلابی واقعا باید این مساله بصورت دقیق و جدی بررسی شود تا دیگه مسئولان امر وظایف خود را بدانند و درس عبرتی شود برای سایرین و دیگه شاهد این حرکات ناپسند نباشیم

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۳:۵۶

ای کاش جناب مطهری قدری هم به فکر عموم مردم وحل مشکلات جوانان وقشر اسیب پذیر جامعه بودند.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۱ ۰۰:۴۴

قبل از این‌که بخواهیم در مورد امام حسین صحبت کنیم باید زندگی ما بوی حسینی داشته باشد نمیشه هرکس ......

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۱ ۰۱:۳۲

اميدوارم اين خود سرى ها هر چه زود تر پايان پذيرد

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۱ ۱۳:۵۰

با ید این رفتارها اصلاح شود ایشان نائب رئیس مجلس هستند یعنی علاوه بر رای مردم تهران رای سایرشهرهای دیگر راهم دارند پس حتما باید مسئولین قوه قضائیه فکری اساسی بکنند قبل از سخنرانی قضاوت نکنیم ضمنا عدم توان برقراری امنیت برای سخنرانی اگر دلیل این باشد بدترین عذر است وتوهین به اقتدار اسلامی است. وسخنی باخوانندگان صاحب نظر خبرلطفا برای فرزندان شهدای بزرگ انقلاب اسلامی ورهبران جانبازآن نمک روی زخم نباشید و به روح آنهارا با توهین به فرزندانشان نیازارید که مطمئن باشید روز قیامت باید پاسخگوی این رفتارها باشید.ودر برابر امام واین شهدای بزرگ شرمنده خواهید شد. و اختلاف روش انهارا در مبارزه با دشمن با شما راعلم ضدیت با انقلاب نکنید. جذب حداکثری با ذکر محاسن ومعایب برجام امکان پذیر است. رهبر ومجلس نهم ودهم اصل برجام راپذیرفته اند. وبحث روی کیفیت اجرا وعکس العمل ها ی طرفهای برجام است.وا لبته یک طرف برجام ایران است و شخصیتهایی که در این مورد اظهار نظر میکنند. البته مثبت یا منفی باشد با دلیل مهم است نه با شعار ، وهمچنین این دلیلی برای بر هم زدن هیچ سخنرانی از هیچ جناحی نمیشود . وبدانید با منع مردم کنجکاو میشوندبه چیزی که منع شده اند.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۵ ۱۶:۰۱

واقعه عظیم عاشورا برجام نیست که آقای مطهری می خواهد هر جور نفسش حکم می کند ، تحلیل کند ٍ تحریف کند و به خورد مردم بدهد. بد نیست نظر شهید مطهری درباره اینکه آیا به همه عقاید باید احترام گذاشت یا نه توجه کنید