• یکشنبه / ۱۴ آذر ۱۳۹۵ / ۰۹:۵۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95091407336
  • خبرنگار : 71290

دستور لاریجانی به کمیسیون تلفیق برای نهایی کردن لایحه برنامه ششم توسعه تا پایان این هفته

دستور لاریجانی به کمیسیون تلفیق برای نهایی کردن لایحه برنامه ششم توسعه تا پایان این هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از تقدیم لایحه بودجه ۹۶ کل کشور توسط رئیس جمهور ضمن قدردانی از دولت جهت ارائه به موقع بودجه گفت: امیدواریم قبل از پایان سال و تا بهمن ماه بتوانیم رسیدگی به بودجه را نهایی کنیم.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت، از رئیس جمهور و هیات همراه جهت گزارش بودجه ۹۶ کل کشور قدردانی و تشکر کرد و گفت: از این که دولت در وقت مقرر لایحه بودجه را ارائه کرد، تشکر می‌کنیم و از طرف هیات رئیسه مجلس به نمایندگان نیز تقدیم خواهد شد.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه با تشکیل کمیسیون تلفیق کار بررسی بودجه آغاز خواهد شد، افزود: فرصتی که در آئین نامه داده شده است، کمیسیون‌های تخصصی بررسی‌های خود را انجام خواهند داد و نهایتا در کمیسیون تلفیق سامان پیدا خواهد کرد و تلاش خواهیم کرد تا بهمن ماه این مسیر طی شود و وضعیت بودجه در این طرف سال مشخص شود.

لاریجانی همچنین اظهارکرد: کار زیادی پیش رو داریم، هم موادی از لایحه احکام دائمی برنامه‌های توسعه باقی مانده که باید به آن رسیدگی شود، ضمن اینکه لایحه برنامه ششم نیز در دستور کار قرار دارد. البته به کمیسیون تلفیق گفته‌ام که تا پایان این هفته لایحه را نهایی کرده و ارائه دهند و صبح و بعداز ظهر و شب جلسه داشته باشند که لایحه برنامه ششم توسعه این هفته نهایی شود.

رئیس مجلس در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم بودجه‌ای که می‌خواهیم تصویب کنیم، براساس برنامه ششم توسعه باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۹-۱۶ ۰۵:۰۷

بادرود بر نمایندگان محترم امیدوارم بازنشستگی پیش از موعد در برنامه ششم توسعه دیده شود (بدون سنوات ارفاقی).حتی المقدور مابه التفاوت سنوات پرداختی را به عهده وتعهد متقاضی بگذارند تا کسانی که واقعا توان ادامه خدمت ندارند بتوانند ازاین قانون استفاده واشتغال فرد جوان با انرژی دیگری فراهم شود.