• یکشنبه / ۱۴ آذر ۱۳۹۵ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 95091407363
  • خبرنگار : 71460

تمجید ونگر از مهاجم شیلیایی بعد از هت تریک در ۱۴ دقیقه

تمجید ونگر از مهاجم شیلیایی بعد از هت تریک در ۱۴ دقیقه

آرسن ونگر بعد پیروزی برابر وستهام به تمجید از هت تریک 14 دقیقه‌ای الکسیس سانچس پرداخت.

به گزارش ایسنا، در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارها آرسنال در خانه وستهام به میدان رفت و با نتیجه ۵ بر یک برابر این تیم به برتری رسید تا از کورس صدرنشینان عقب نیفتد. در این دیدار الکسیس سانچس ۳ بار، الکس اوکسلید چمبرلین و مسوت اوزیل گل‌های توپچی‌های لندن را به ثمر رساندند و اندی کارول، تک گل وستهام را وارد دروازه پتر چک کرد.

آرسن ونگر در نشست خبری گفت : پیش از این دقیقا می‎دانستیم در خانه وستهام چه چیزی انتظار ما را می‎کشد. وقتی به وستهام نگاه می‎کنید، می‎بینید ترکیب بسیار قدرتمندی دارند. بازیکنان باکیفیتی در تیم آنها حضور دارند و اخیرا بازیکنان جدیدی هم به آنها اضافه شدند. در این فصل شروع سختی داشتند ولی در بازی‎های اخیر به واسطه کیفیت‎شان بهتر شدند و مقابل تاتنهام و منچستریونایتد خوب بازی کردند. در نهایت خوشحالم که در دقایق کلیدی مسابقه، بهترین عملکرد را ارائه دادیم و به چیزی که شایسته آن بودیم دست یافتیم. نمایش قانع کننده ای داشتیم و نتیجه ای قاطع گرفتیم. شانس های زیادی خلق کردیم. می توانید ببینید که وستهام در خانه، تیم با اعتماد به نفسی نیست. عملکردی عالی داشتیم. بعد از شکست برابر ساوتهمپتون در جام اتحادیه، روحیه تیمی خودمان را حفظ کردیم. بازیکنانی که در ترکیب قرار گرفتند می دانستند برتری در این بازی تا چه حد مهم است.

در دیدار آرسنال و وستهام، الکسیس سانچس شیلیایی موفق شد در ۱۴ دقیقه برای تیمش هت تریک کند تا با ۱۱ گل زدن در کنار دیگو کاستا و بالاتر از سرخیو آگوئرو در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار بگیرد. سانچس بعد از درخشش در این دیدار مورد تمجید ونگر قرار گرفت.

ونگر درباره مهاجم تیمش نیز گفت: فکر کنم او در شروع مسابقه کمی افت داشت ولی رفته رفته بهتر شد و توانست در جریان بازی قرار بگیرد. او یک جنگجو است و ذهنیت برنده دارد. الکسیس خیلی خوب کلاس بازی خود را در خط حمله نشان داد. سانچس باید همیشه برای خود چالش ایجاد کند و بتواند ان ها را کنار بزند. هدایت بازیکنانی چون سانچس برای هر مربی آسان است. همه می دانند او تا چه اندازه به دنبال پیشرفت و بهتر شدن و البته گل زدن است. 

آرسنال در حالی در این دیدار برابر همشهری خود به برتری دست یافت که نمایش بدی برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان داشت و در دیداری ضعیف، به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت. این تیم در ادامه برابر ساوتهمپتون شکست خورد و از جام اتحادیه کنار رفت تا اینکه توانست نمایش خوبی برابر وستهام ارائه کرد. توپچی های لندنی باید این هفته در آخرین دیدار مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان اروپا در خانه بازل به میدان بروند که این دیدار برای سرگروهی آرسنال در گروه خود نقش مهمی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha