• یکشنبه / ۱۴ آذر ۱۳۹۵ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 95091407697
  • خبرنگار : 71429

توضیح کشاورز درباره سئوالات و محل برگزاری آزمون وکالت 95

توضیح کشاورز درباره سئوالات و محل برگزاری آزمون وکالت 95

رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) گفت: تا این زمان هیچ نوع ابهام و ایرادی در خصوص سوالات آزمون به اتحادیه اعلام نشده است.

بهمن کشاورز در گفت‌وگو با ایسنا درباره وجود ایراد در سئوالات آزمون وکالت که از سوی برخی داوطلبان مطرح شده، گفت: تا این زمان هیچ نوع ابهام و ایرادی در خصوص سوالات آزمون به اتحادیه اعلام نشده و بدیهی است اگر چنین مواردی باشد و به اسکودا اعلام شود، نظر کمیسیون‌های تخصصی اخذ و رفع ابهام خواهد شد.

وی درباره گلایه برخی از داوطلبان آزمون وکالت در خصوص نبود امکانات و وسایل گرمایشی مناسب در برخی از حوزه‌های امتحانی، گفت: علی‌ رغم اینکه زمان برگزاری آزمون با سرمای شدید هوا و مشکلات ناشی از آن مقارن شد و با توجه به پیش بینی ها و پیشگیری های انجام شده از ناحیه سازمان سنجش آموزش کشور که مجری آزمون بود، هیچ شکایت و انتقادی در خصوص مشکلات احتمالی محل برگزاری آزمون وکالت صورت نگرفته است.

کشاورز در پایان گفت: ان شاء الله نتیجه آزمون در موعد مقرر اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۱ ۱۰:۰۲

با سلام و عرض خسته نباشید جواب سوالات آزمون رو از کجا باید پیدا کنیم؟

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۰۵ ۱۸:۵۶

با سلام جناب آقای کشاورز نمایندگانتان در استانها حداقل 7دقیقه دیرتر از وقت موعد ازمون را شروع نموده و من به عنوان یک داوطلب با اظهارات بقیه داوطلبان در خصوص عدم امکانات وسایل گرمایشی موافقم .و در خصوص کلید سوالات باید بگم که برخی از سوالات جزا و مدنی به اشتباه جوابدهی شده است. لطفا در طرح سوال و جوابدهی از کسانی استفاده کنید که ازدانش کافی در علم حقوق برخوردار باشند .جواب برخی سوالات جزا به حدی اشتباه وخنده دار بود که اگر از یک بچه 10 ساله می پرسیدی میتوانست جواب درست را بگوید اما طراح شما ؟؟؟؟؟؟؟واقعا متاسفم

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۳۰ ۰۲:۳۱

سلام اقاي كشاورز، با ارزوي موفقيت و سلامتي روز افزون براي شما، ابتدا اينكه متاسفانه در زماني كه قرار است ازمون برگزار بشود اغلب با تاخيري در حدود بيس دقيقه و بيشتر شروع ميشه و دوم اينكه مسولان بعضا نظم و ارامش را برقرار نميكنن و اين باعث اختلال در ازمون و تمركز داوطلبين ميشه و سوم زمان ازمون و كيفيت سوالات خيلي مطلوب نيست ممنونم