• یکشنبه / ۲۱ آذر ۱۳۹۵ / ۱۱:۴۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95092112467
  • خبرنگار : 71486

آبی‌ها در موقعیت مشابه پرسپولیس در فصل گذشته

آیا همه چیز برای استقلال تمام شده است؟

آیا همه چیز برای استقلال تمام شده است؟

مقایسه وضعیت سال گذشته پرسپولیس و فصل جاری استقلال حکایت از آن دارد که آبی‌های پایتخت هنوز می‌توانند به رقابت برای صدر جدول برگردند.

به گزارش ایسنا، بعد از شکست دو بر یک استقلال برابر تراکتورسازی موجی از یاس و ناامیدی دربین هواداران استقلال ایجاد شده و بسیاری از آنها ناامیدانه درباره این تیم فکر می‌کنند. این در حالی است که تیم فوتبال پرسپولیس در فصل گذشته موقعیتی مشابه با استقلال داشت.

پرسپولیسی‌ها در فصل گذشته و در پایان هفته سیزدهم با ۱۹ امتیاز در رده هشتم قرار داشتند، ۱۸ گل زده بودند و ۱۶ گل هم دریافت کرده بودند. در همان زمان تیم استقلال با ۲۶ امتیاز مشترکا در کنار استقلال خوزستان در رده اول قرار داشت.

در این فصل استقلالی‌ها در پایان هفته سیزدهم با ۱۸ امتیاز در رده هفتم قرار دارند. آنها ۱۶ گل زده‌اند و ۱۳ گل دریافت کرده‌اند. در حال حاضر تیم فوتبال پرسپولیس با ۲۹ امتیاز در صدر جدول رقابت‌های لیگ است.

به نظر می‌رسد اگر منصوریان بتواند به لحاظ روحی تیمش را بازسازی بکند، بتواند کار سخت اما ممکنی که پرسپولیس در فصل گذشته انجام داد را یک بار دیگر انجام دهد. هرچند که نمی‌توان منکر سختی این کار شد اما یکی از لوازم رسیدن به این هدف، همدلی بازیکنان، کادرفنی و مجموعه مدیریتی و هواداری استقلال است که حداقل و در ظاهر در بخش مدیریتی استقلال چنین همدلی‌ای دیده نمی‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۱ ۱۲:۰۵

اين ها عواقب تغيير و تحولات و غرض ورزي هايي است که در زمان وزارت گودرزي و متعمدانه در جهت تضعيف استقلال بوقوع پيوست. هيچگاه امکان نداره که استقلال و پرسپوليس با هم روي آرامش رو ببينند و هر دو با وضعيتي آرام و بدون دغدغه يک فصل رو به انتها برسونند و همين ميتونه يک دليل مهم باشه که عامل تعيين کننده در موفقيت اين دوتيم جهت گيري هاي سياسي در راس تشکيلات ورزش کشور هست. اگر اينطور نباشه مگه ممکنه تيمي که با هزينه زياد بسته شده و از پشتوانه حمايتي هواداران برخوردار هست کاسه چکنم چکنم دست بگيره.

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۱ ۱۲:۲۴

پرسپولیس فصل گذشته خداییش خیلی خوب فوتبال بازی می کرد اون امتیازهایی را هم که از دست می داد با اشتباهات داوری بود و گرنه در همین اوایل فصل هم رتبه اش هشتم نمی شد . امسال جریان استقلال فرق می کند امسال استقلال مشکل کوچینگ دارد و بین نیمه ها بازی راواگذار می کند در صورتی که پرسپولیس فصل گذشته با تفکرات برانکو نیمه ها را از تیمهای حرفی می برد به علاوه به اینکه این استقلال صلابت سال گذشته تیم پرسپولیس را ندارد و این با مشکلات زیادی از جمله مدیریتی دست و پنجه نرم می کند .

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۲۱ ۱۶:۱۹

مقایسه این استقلال با پرسپولیس پارسال قیاس درستی نیست . پرسپولیس تمام بازیهای اول فصلو که از دست داد تیم برتر بود و علت باخت داوری و عدم دقت گلزناش بود . فکر کنم استقلال اگه خودشو بخواد با این حرفا گول بزنه فصل بعد باید بره دسته پایئن تر با تیمای استاد میثاقیان بازی کنه