• چهارشنبه / ۱ دی ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95100100220
  • خبرنگار : 30054

ارایه ضمانت رسمی تمام محصولات اچ پی در ایران

ارایه ضمانت رسمی تمام محصولات اچ پی در ایران

به گفته مدیرعامل شرکت ایران اچ پی، این شرکت با ۱۵ سال سابقه مستمر، همه محصولات برند محبوب اچ پی را توزیع و بابت آنها خدمات پس از فروش معتبر ارایه می‌دهد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، محصولات ایران اچ پی از گروه کالاهای ماشین‌های اداری، کامپیوترهای قابل حمل و دسکتاب وتجهیزات شبکه و سرور همچنین موادمصرفی، در جریان برگزاری بیست و دومین دوره از نمایشگاه الکامپ برگزار شد. معرفی شد.

حسین بشیرنژاد مدیرعامل شرکت ایران اچ پی گفت: افتخار ایران اچ پی عرضه کالای اصیل و قابل اعتماد است و همین موضوع است که موجب اعتماد مشتریان ایران اچ پی به این شرکت شده است.

به گفته بشیرنژاد، ایران اچ پی همچنان در مسیر توسعه قدم برمی‌دارد و برنامه‌های توسعه‌ای بسیاری چه در زمینه عرضه محصولات و چه در زمینه خدمات پس از فروش دارد و در نظر دارد طرح ملی ارایه خدمات پس  از فروش را در سراسر کشور اجرا کند تا مشتریان  اچ پی در تمام کشور از خدمات مطمئن و مناسب بهره‌مند شوند.

وی همچنین از دریافت مجوز رسمی ارایه خدمات پس از فروش از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان خبر داد و گفت: اتفاق خوبی که در سال گذشته رخ داد، حرکت مثبتی در مسیر ساماندهی بازار خدمات پس از فروش است که با حمایت و تلاش سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و همچنین اتحادیه صنف فناوران رایانه به نتیجه رسید. نتیجه اجرای این طرح هم معرفی ۴۵ شرکت ارایه دهنده خدمات پس از فروش معتبر از بین ۲۵۰۰ شرکت است.

مدیرعامل شرکت ایران اچ پی افزود: تا پیش از اجرای این طرح دو هزار و ۵۰۰ واحد ارایه دهنده خدمات پس از فروش، برگه‌های گارانتی بی‌هویت به مشتری ارایه می‌دادند که حالا گلچین ۴۵ شرکت از بین این تعداد موجب شده است بازار خدمات پس  از فروش تا حد زیادی سامان بگیرد.

وی در ادامه گفت: خبر خوش دیگر این است که اتحادیه فناوران صنف رایانه از میان ۴۵ شرکت منتخب بابت ارایه خدمات پس از فروش، هفت شرکت را انتخاب کرده است تا به عنوان کارگروه در بخش خدمات پس از فروش، بازار و مسایل مربوط به این صنف را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد.

وی افزود:فالنیک به عنوان یکی از گارنتی‌های پیشرو در بازار فناوری اطلاعات یکی از هفت شرکت منتخب کارگروه تشکیل شده است.

در ادامه موسویان مدیر فروش این شرکت با اشاره به بحث عرضه گسترده مواد مصرفی غیر اصلی گفت: متاسفانه مواد مصرفی غیر اورجینال در بازار به وفور موجود است و این خواست خریدار است که این نوع مواد مصرفی در بازار عرضه شوند.

به گفته موسویان، برنامه منسجمی به مرحله اجرا درامده است تا در مورد غیراورجینال بودن مواد مصرفی شامل کارتریج و تونر به مصرف کننده اطلاع‌رسانی شود و بر اساس این برنامه اگر به خریدار در مورد غیر اصل بودن کارتریج اطلاع رسانی شود و کالای غیر اصل با قیمت کالای اصل به فروش نرسد، مانعی وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر سه نوع مواد مصرفی در بازار موجود است که شامل مواد مصرفی اورجینال، کامپتیبل و ریفیل یا شارژی است که فروشنده موظف است در مورد تمام این کالاها به صورت کامل به خریدار اطلاع رسانی کند.

وی در خاتمه گفت: ایران اچ پی بنا بر خواست و نیاز مصرف کننده محصولات کامپتیبل را به با بسته بندی و لیبل مشخص وارد بازار می‌کند و دستگاه خریدار را بابت استفاده از این کارتریج ها ضمانت می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha