• سه‌شنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۵ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 95101408867
  • منبع : اپراتور دوم(ایرانسل)

از سوی اپراتور دوم فراهم شد

امکان تکمیل ثبت‌نام مشترکان موبایل از طریق سایت

ایرانسل از امکان تکمیل ثبت‌نام مشترکان از طریق وب‌سایت این اپراتور خبر داد.

به گزارش ایسنا، این اپراتور اعلام کرد نظر به پایان مهلت اعلام شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ایرانسل برای آن دسته از مشترکانی که هنوز موفق به تکمیل ثبت‌نام سیم‌کارت خود نشده‌اند این امکان را فراهم کرده تا جهت تسهیل در فرایند ثبت‌نام، با مراجعه به وب‌سایت ایرانسل و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

این دسته از مشترکان، پس از وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی در وب‌سایت ایرانسل به نشانی sabt.irancell.ir، لازم است با در دست داشتن پرینت فرم ثبت‌نام و اصل کارت ملی، به یکی از «فروشگاه‌ها و مراکز خدمات» و یا «مراکز ارتباط با ایرانسل» در سراسر کشور مراجعه و پس از احراز هویت، سیم‌کارت را به نام خود ثبت کنند. فهرست این مراکز در وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir قابل دسترسی است.

به گزارش ایسنا،طی هفته‌های گذشته وزیر ارتباطات با بیان اینکه مالکان سیم کارت هایی که هنوز هویتشان را ثبت نکرده اند تا نهم دیماه برای ثبت آن فرصت دارند، گفته بود:از یکسال قبل تلاش کردیم تا ثبت هویت ها را ساماندهی کنیم، بنابراین در این دوران حدود ۵۰ میلیون سیم کارت ساماندهی شد و نزدیک به ۱۰ میلیون سیم کارت باقی ماند که بیشتر از آن کسانی بود که بیش از ۲۰ تا ۳۰ سیم کارت به اسم شان بود و آنها نمی آمدند برای ثبت هویتشان. بنابراین موضوع در شورای عالی فضای مجازی مطرح شد که یکماه فرصت دادند برای ثبت اطلاعات هویت مالکان سیم کارتها که از طریق همان شماره ها با پیامک اطلاع رسانی کردیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۴ ۱۹:۴۵

باسلام. سیم کارت به شماره ۰۹۳۵۲۱۶۵۲۸۱ که بنام فرزندم حسن دهقان بود پس ازفوت فرزندم بنام فرزند دیګرم مهدی دهقان ثبت گردیده است و اس ام اس نیز اومده. لطفا رفع مسدودی بفرمایید

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۴ ۲۳:۲۶

سیمکارت من یکطرفه شده است

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۵ ۱۹:۱۰

سیمکارت من یکطرفه شده است

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۶ ۱۳:۲۸

این حرکت ایرانسل یه دزدی آشکار هستش..من 10 سال سیمکارت دارم به نام خودمه..بارها زنگ زدم اطلاعات حساب دادم مشکل حل شده. چطوره که یهویی اطلاعاتم ناقص شده؟؟؟ این یه نون درست حسابی برای ایرانسل توش هستش.. مطمئن باشید

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۶ ۱۶:۲۱

سیم‌کارتی که به اسم خودم خریدم چجوری میشه اطلاعاتش ناقص باشه؟ مسخره بازیاشون تمومی نداره. خطم یه طرفه شده منم به نمایندگی ایرانسل دسترسی ندارم. خیلی کاراشون مسخرس

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۶ ۱۶:۳۹

سلام. سیم کارت من مسدود شده. لطفاً برای رفع مشکلات اقدام نمایید. با تشکر از شما ایرانسل عزیز

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۷ ۰۱:۵۵

سیم کارت من یک طرفه شده

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۷ ۱۵:۱۶

برای تکمیل ثبت نام ایرانسل اقدام کردم ولی متاسفانه هیچگونه اطلاعاتی از من ثبت نشده. سیم کارت رو بنام خودم خریدم

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۸ ۱۲:۵۹

سلام سیم کارت من یک طرفه شده لطفا راهنمایی بفرمایید

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۸ ۱۶:۲۹

سلام. فقط اعلام می‌کنید که ثبت نام کنید ولی چطور معلوم نیست. به سایت مورد نظر رفتم ولی امکان دسترسی برای ثبت نام مجدد نبود.

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۹ ۰۱:۰۰

سیم‌کارت پدرم یکرفه شده چیکارش کنیم درس بشه

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۹ ۱۱:۰۷

سلام. سیم کارت بنده یک طرفه شده. به نام پدرم میباشد ولی استفاده کننده خودم هستم. 09352502104 لطفا سخت نگیرید ایشان پیر هستند

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۲۲ ۰۰:۰۴

ما ثبت نام کرده بودیم. آقا تو مای ایرانسل خودم هم ثبت شده اسمم.. چرا یکطرفه شده خطم..09358944594... بنام فلاح... فقط میخوان پول بگیرن الکی الکی یکطرفه کردن خطمونو

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۲۲ ۱۰:۲۲

سلام و خسته نباشید. من خطم یه طرفه شده. این خط قبلا برای پدرم بوده و حالا دست من هست. لطفا پیگیری کنید. ممنون و در ضمن این خط مربوط به شرکت‌مترو هستش که به تمامی کارمندانش داده

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۲۲ ۱۷:۳۶

سیم کارت من مسدود شده لطفا رفع مسدودی شود . شماره 09378956820