• شنبه / ۱۸ دی ۱۳۹۵ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95101811121
  • خبرنگار : 71486

بازگشت تیم ملی به تهران بدون کی‌روش/ پای استعفا در میان است؟

بازگشت تیم ملی به تهران بدون کی‌روش/ پای استعفا در میان است؟

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از اردوی جنجالی دوبی به همراه بازیکنان و مربیان این تیم، به تهران برنخواهد گشت. به نظر می‌رسد او از اتفاقات روزهای اخیر و واکنش‌های پیرامون آن به شدت ناراحت است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران با کاروان این تیم از اردوی دوبی به ایران نخواهد آمد، این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که خبرهایی مبنی بر استعفای او از سمت سرمربیگری تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران مطرح شده است.

عدم بازگشت کی‌روش در ایران می‌تواند پیامی از سوی این مربی برای تیم ملی فوتبال ایران باشد کما این که هیچ یک از مسئولان فدراسیون در پاسخ به تماس‌های مکرر ایسنا استعفای کارلوس کی‌روش را نه تایید و نه تکذیب کرده‌اند.

پس از انتقادات برانکو ایوانکوویچ از اردوی دوبی تیم ملی و در پی آن ترخیص 7 ملی‌پوش پرسپولیس از اردوی تیم ملی و موضع کی‌روش کی‌روش، شرایط به گونه‌ای پیش رفته که به نظر می‌رسد سرمربی پرتغالی و جنجالی تیم ملی ایران یک بار دیگر به چالش جدی فدراسیون فوتبال تبدیل شده است.

بازگشت زودهنگام تیم ملی از اردوی امارات و حضور غیرمنتظره "مهدی تاج" رییس فدراسیون فوتبال در اردوی این تیم، تردیدهای بیشتری را درباره سرنوشت کی‌روش و تیم ملی ایران بوجود آورده است.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۸ ۱۴:۱۰

خدا را شکر بهتر است ایشون برن حداقل یک مافیا کمتر میشه

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۸ ۱۴:۲۶

بله ایشون استعفا دادن به خاطر فساد در فوتبال ما و همکاری نکردن مربی های دیگر تیم ها ...

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۹ ۰۰:۰۱

حرف شما کاملا درسته بدرد ما ادمایی مثل مایلی کهن مخوره ا دایی که به عربستان ببازیم و با کماله پرویی بگه باخیم که باختیم نرفتیم جام جهانی که نرفتیم رفتن کیروش واقا باغث خوشحالی همه تیم های اسیایی میشه

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۸ ۱۴:۳۱

خیلی دوست دارم از ایران بره ما لیاقت این جور ادما نداریم ما مربی سیاه باز میخوایم .کیروش از ایران برو اینجا پیر میشی

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۸ ۱۴:۳۷

برانکو بیاد جواب بده

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۸ ۱۵:۴۴

آقای کیروش چندین بار برای فرار از تفکرات عمومی تهدید به رفتن کردند، این استعفا هم دعوای زرگری بیش نیست. با این کار می خواهد آقای برانکو و فدراسیون را زیر فشار بگذارد. ایشان دلشان با ایران و مردمش نیست، رفتن ایشان به نفع اخلاق جوانمردی در ورزش است.

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۸ ۱۵:۵۱

تا اینجا کی روش تنها مربی درست حسابd تیم ملی بوده است و رفتن او مایه خوشحالی کشورهای مخالف ایران و حامیان داعش خواهد بود.

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۸ ۱۶:۳۴

شورشووووووووو درآورده خداوکیلی هی هرسال برم برم . پولشو میگیری چرا منت میزاری دیگه. برو خدانگهدارت کریسمس تم مبارک.

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۸ ۱۷:۵۶

نه. پای یک فیلم تکراری دیگر در میان است

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۸ ۱۸:۵۹

سلام ، به نظر من مديران فوتبالى ما اعم از باشگاهى و فدراسيونى انقدر ضعيف هستند كه مربيان در مورد عملكرد يكديگر اظهار نظر كرده و عملكرد را زير سوال هم ميبرند براى اينكه مشكل حل شود و تكرار نگردد بهتر است كليه مديران فوق الذكر استعفا دهند و كار را به كاردان بسپارند

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۸ ۲۱:۰۱

به نظر من بهترین مربی ایران تا به الان کی روشه اگه بره تیم ملی نابود میشه !نمیدونم چرا ایرانی ها با پیشرفت تیم ملی مخالفن دوس دارن یکی بیاد فقط پول بگیره دیگه هیچ غلطی نکنه

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۸ ۲۲:۵۵

تا اینجا کی روش تنها مربی درست حسابd تیم ملی بوده است و رفتن او مایه خوشحالی کشورهای مخالف ایران و حامیان داعش خواهد بود.

avatar
۱۳۹۵-۱۰-۱۸ ۲۳:۴۰

با حرکات نامعقول این .... کیروش باید عرض کنم اکثر روزنامه‌های ورزشی آفریقا ایشان را برای مربیگری تیم ملیشان در آینده نزدیک پیش بینی کرده اند و این موضوع دور از انتظار هم نیست چون ایشان در آن کشور صاحب چندین رستوران و برج هستند و مسافرتهای طولانی ایشان را خسته میکند بلطبع این حرکات احمقانه به پشتیبانه همان چیزهای که عرض کردم...ولی اینکه وزیر ورزش و مسولان اجازه اینچنین رفتار شرم آوری را به این مرد...ک می‌دهند جای سوال برای همه هموطنان دلسوز در خارج و داخل است؟ بابا به دین به مذهب کشور ما احتیاج به مربیان خارجی ندارد آنچه که فاصله ورزش ایران را با دیگر کشورهای موفق و پیشرفته دنیا زیاد کرده عدم مدیریت صحیح است و نبود یک بودجه درست و حسابی برای هر رشته ورزشی و بعد حمایت کامل از مربیان ورزیده و با استعداد در هر رشته ای و تضمین و تأمین زمین و مکان با بهترین و جدیدترین تجهیزات ورزشی روز... بعد متوجه خواهید شد از این نهال کاشته در دل ورزش ایران چند کیروش و کیروشها در رشتهای مختلف سر به بیرون خواهد آورد