• یکشنبه / ۲۶ دی ۱۳۹۵ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 95102616536
  • خبرنگار : 71186

ابهام در فعالیت واردکننده ولوو در ایران+پاسخ افراموتور

ابهام در فعالیت واردکننده ولوو در ایران+پاسخ افراموتور

در حالی واردکننده محصولات ولوو در ایران از برطرف شدن مشکل واردات خودرو توسط این شرکت خبر می‌دهد که در سامانه ایرانیان اصناف مجوز فعالیت این شرکت همچنان در شرایط ابطال قرار دارد.

پیش از این ایسنا خبر داده بود که وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز فعالیت شرکت "افرا موتور" واردکننده محصولات ولوو را به دلیل شکایت مشتریان از نامناسب بودن خدمات پس از فروش این شرکت، تا اطلاع ثانوی باطل کرده است.

در این زمینه یک منبع آگاه با تایید ابطال موقت مجوز فعالیت این شرکت، گفته بود: " مجوز فعالیت شرکت افرا موتور فعلا تعلیق شده است و دلیل آن نیز شکایت مشتریان این شرکت از عملکرد آن به ویژه در حوزه خدمات پس از فروش بوده است".

در این شرایط اگرچه در چند روز گذشته برخی رسانه‌ها از احیای مجوز فعالیت این شرکت با تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داده‌اند، اما نگاهی به سامانه ایرانیان اصناف (سامانه معرفی نمایندگی شرکت‌های خارجی در ایران/ تحت مدیریت وزارت صنعت، معدن و تجارت) نشان می‌دهد که مجوز (گواهی) فعالیت این شرکت همچنان باطل است.

در این زمینه رییس مرکز اصناف و بازرگانان ایران در پاسخ به اینکه چرا برخی رسانه‌ها از احیای گواهی فعالیت شرکت واردکننده محصولات ولوو خبر داده‌اند اما در سامانه ایرانیان اصناف گواهی فعالیت این شرکت همچنان در شرایط ابطال قرار دارد؟ اظهار کرد: " هر آنچه روی سامانه ایرانیان اصناف درج شده درست است و هر زمان در شرایط گواهی هر شرکتی تغییری داشته باشیم آن‌ تغییر را روی سایت اعمال می‌کنیم".

یدالله صادقی درباره اخبار منتشر شده درباره احیای مجوز فعالیت برخی شرکت‌ها به صورت تلویحی گفت:" در این زمینه تنها منبع معتبر سایت ایرانیان اصناف است و هر نامی که روی این سایت نباشد معتبر نیست".

این در حالی است که یکی از مسوولان شرکت افراموتور در تماس با ایسنا اظهار کرد که این شرکت مشکلات پیشین را برطرف کرده و مجوز فعالیت آن از حالت ابطال خارج شده است.

این فرد برای اثبات ادعای خود نامه مورخ 18 دی‌ماه امسال مرکز اصناف و بازرگانان ایران خطاب به این شرکت را برای ایسنا ارسال کرده که در آن آمده است گواهی شرکت افراموتور از نظر این مرکز معتبر است.

فرد تماس‌گیرنده از شرکت افراموتور در پاسخ به این سوال ایسنا که پس چرا طی این هشت روز ( از زمان ثبت) مشخصات این شرکت در سامانه ایرانیان اصناف اصلاح نشده است؟ گفت: ما نامه مربوط به انفورماتیک وزارت صنعت، معدن و تجارت را با تاخیر به این وزارتخانه ارسال کردیم و به همین دلیل ظرف امروز یا فردا اطلاعات مربوط به شرایط مربوط به مجوز فعالیت این شرکت در سامانه فوق به‌روز خواهد شد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha