• شنبه / ۲ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 95110200636
  • منبع : بیمه دانا

بیمه دانا اعلام کرد

پرداخت خسارت زیان‌دیدگان پلاسکو از امروز

پرداخت خسارت زیان‌دیدگان پلاسکو از امروز

بیمه‌گزاران بیمه دانا در حادثه پلاسکو می‌توانند از امروز با در دست داشتن اسناد و مدارک لازمه به شعب این بیمه‌نامه در سطح شهر تهران مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا، حادثه غم انگیز آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو موجب مصدومیت جمعی از مردم و قهرمانان سازمان آتش نشانی و نیروهای امدادرسان شد بیمه دانا این حادثه جانسوز را به ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض می کند.

بی تردید روز پنج شنبه سی ام دی ماه ۱۳۹۵ در تاریخ حوادث کشور به یاد جان فشانی‌های آتش نشانان غیور و جان بر کف ماندگار خواهد شد. قهرمانان آتش نشان، آتش را خاکستر می کنند تا سرنوشت های سوخته را با ابرهای عشق به روزهای بهاری پیوند بزنند. آنان از نسل جاودانند که هر کجا قدم می گذارند امید به آینده را زنده می کنند؛ آنها امید را از زیر انبوهی از خاکستر بیرون می کشند. با دلهای پاکشان تنها دشمن خود را آتش می دانند و هیچ شبی را بدون دلهره و نگرانی سپری نمی‌کنند تا شهر در آرامش باشد. آرزوی ما در این ساعات دعا برای سلامتی آتش نشان محبوس در آوار ساختمان پلاسکو است، به امید اینکه همیشه باشند تا آتش، خاکسترنشین شود.

با ابراز تأسف مجدد از اتفاقات؛ بیمه دانا ضمن ابراز همدردی با زیان دیدگان این حادثه هولناک، آمادگی خود را پیرو اطلاع رسانی های قبلی مبنی بر رسیدگی به خسارات وارده اعلام می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۱۱-۰۲ ۱۱:۳۸

با سلام. پس تکلیف زیان دیدگانی که بیمه نیستند چی میشه؟ من اشخاصی رو میشناسم که در مغازشون میلیاردها تومن جنس بود و بیمه هم نبودن و صاحب مغازه هم نبودند. درواقع اونجا فکر میکنم کسی صاحب مغازه نباشه و ساختمان کلا برای بنیاد مستضعفان باشه. آیا وام صد میلیونی با چهار درصد کارمزد که وعده دادند چاره کار برای شخصی که دو میلیارد تومن جنس از دست داده و بیمه هم نبوده، هست؟ خواهشا پیگیریهای لازم رو بعمل بیارید