• یکشنبه / ۳ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95110301738
  • خبرنگار : 71290

/عبرت‌های پلاسکو/

میرزایی نکو: هر کسی در هر مسئولیتی باید نسبت به نظارت و اجرا اقدام کند

میرزایی نکو: هر کسی در هر مسئولیتی باید نسبت به نظارت و اجرا اقدام کند

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی ضمن تاکید بر اینکه حادثه پلاسکو باید درس عبرتی برای همه باشد گفت: متاسفانه افراد یا مجموعه سازمانی که باید در اینگونه مواقع بر مسئله متمرکز شود خود بیشترین گله را داشته و از عدم توجه به امکانات ناراضی هستند.

قاسم  میرزایی نکو در گفت‌وگو  با ایسنا با تاکید بر اینکه کسانی که از حادثه پلاسکو مورد آسیب و ضرر قرار گرفته‌اند باید از این اتفاق درس بگیرند اظهار کرد: در رابطه با حوادثی که اینگونه رخ می‌دهد مقررات ملی وضع و تصویب شده و باید هر کسی در هر مسئولیتی که قرار دارد نسبت به نظارت و اجرا اقدام کند که متاسفانه این کار انجام نمی شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه مسببانی که در مورد اجرا، اقدامات لازم را به عمل نمی آورند، مورد مواخذه قرار نمی‌گیرند در حالی که مقررات ملی ساختمان از سالها قبل تصویب شده اما نظارت یا اجرایی وجود ندارد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه  در مجلس افزود: متاسفانه افراد  یا مجموعه سازمانی که باید  بر روی این گونه مسائل متمرکز شوند خود بیشترین گله و مشکلات را دارند و از عدم توجه به امکانات  وهزینه ها می نالند.

این عضو کمیسیون شورا ها و امور داخلی کشور با اشاره به اینکه مجلس هم باید بر قوانین موجود نظارت داشته باشند گفت: هر  زمان که اتفاقی می افتد کمیسیونی تشکیل شده و پس از  ارائه گزارش هم کار آن پایان می‌یابد، اما رسیدگی به این معنا نیست؛ رسیدگی این است که قوانین مصوب اجرایی شوند  و نظارت بر حسن اجرا هم وجود داشته باشد.

میرزایی با انتقاد از اینکه در حال حاضر به جای حل بحران، برخی مسئولیت را متوجه یک نهاد خاص می‌کنند گفت: اگر هر کسی مسئولیت خودش را بپذیرد این موضوعات پیش نمی‌آید، اما متاسفانه چون به ایام انتخابات نزدیک هستیم بخشی از این موضوع سیاسی می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان  کرد: آنچه در حال حاضر فایده دارد  خدمات رسانی و حل این مسئله است. بعد می‌توان نسبت به ابعاد اتفاق بررسی‌های لازم را انجام داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha