• پنجشنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۹
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 95110704745
  • خبرنگار : 71424

سرپرست اورژانس کشور:

شمار مصدومان حادثه پلاسکو به 222 نفر رسید

شمار مصدومان حادثه پلاسکو به 222 نفر رسید

سرپرست اورژانس کشور از افزایش آمار مصدومان حادثه پلاسکو به 222 نفر خبر داد.

دکتر پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با ایسنا،‌ در توضیح ارایه خدمات درمانی و فوریت‌های پزشکی به مصدومان و حادثه‌دیدگان در ساختمان پلاسکو تا ساعت 9 صبح امروز اظهار کرد: شمار کل مصدومین و فوتی‌های این حادثه به 222 نفر رسیده است.
 وی افزود: از این تعداد 169 نفر به صورت سرپایی و در محل حادثه درمان شدند و  53 نفر به بیمارستان انتقال یافتند که یک نفر از آنها فوت کرد و یک نفر هنوز بستری است. 51 نفر نیز پس از بستری در بیمارستان و دریافت خدمات لازم، ترخیص شده‌اند.

به گفته سرپرست اورژانس کشور، "بهنام میرزاخانی" 35 ساله، آتش نشانی است که در بیمارستان مطهری فوت کرد و "فخر الدین گودرزی" نیز هم اکنون در بیمارستان پارس بستری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۱۱-۰۷ ۱۸:۲۶

واقعا كه مردم را چي فرض كردين؟ مگه هر روز اتش سوزي و ريزش ساختمان پلاسكو تكرار ميشه كه به تعداد مصدوماناضافه ميشه ؟ اگه مصدومي بوده همون روز اول مشخص شده ديگه به امارشون هر روز كه أضافه نميشه ، كسي كه مصدوم شده سريع رفته بيمارستان نه اينكه بعد از هشت روز هنوز به تعدادشون بنا به گفته هاي دروغ شما افزوده ميشه، يه كم از خودتون خجالت بكشيد ، لابد هم ميخواين اخر سر بگين همين ١٧ با ١٨ نفر زير اوار مردن !!! فيلمها و عكسهايي كه قبل از حكومت نظامي در محدودة پلاسكو موجود هست بالآي ٣٠٠ نفر زير اوار موندن و فوت شدن ولي صدا و سيما با قبضه كردن انحصاري خبر رساني اجازه به هيچ خبرنگار ازاد نداد چرا كه ترس از بيان حقيقت باعث وحشت شماها شده ، خجالت خوب چيزي هست كه متاسفانه شما نميفهميد....

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۰۷ ۱۸:۳۲

امیر آقا. شما ظاهرا اخبار را دنبال نمی‌کنی. تمام خبرگزاری‌ها دارن گزارش خبری و تصویری میدن بنابراین در پلاسکو حضور دارن. نکته دوم اینکه آتش‌نشان‌های حاضر در صحنه دچار مصدومیت‌هایی می‌شوند که این آمار به آنها مربوط می‌شود نه به زیرآوار ماندگان. همین دیشب پای یکیشون شکست