• پنجشنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۸:۰۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95111409943
  • خبرنگار : 71575

پورموسوی: استقلال جپارف را به ما بدهد

پورموسوی: استقلال جپارف را به ما بدهد

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است تیمش پس از مدت‌ها بدشانسی با کمک خدا و شانس توانسته سه امتیاز دیدار با پدیده را کسب کند.

به گزارش ایسنا، سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از کسب سه امتیاز در دیدار با پدیده مشهد در نشست خبری حضور یافت و درباره این دیدار اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم پس از مدت‌ها که نمی‌توانستیم در خانه نتایج مطلوبی بگیریم در این دیدار سه امتیاز بازی را کسب کنیم و این پیروزی را به هوادارانمان به خصوص آنهایی که برای بازی قبلی ما مسافت زیادی را تا تهران طی کرده بودند و اتوبوس آنها در شهرستان اراک خراب شده بود، تقدیم می‌کنم.

وی ادامه داد: اگر بازیکنانم در این دیدار با تمام وجود بازی کردند به خاطر هواداران باشرفمان بود. دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول کاملا تیم برتر میدان بودیم اما در نیمه دوم حریف بهتر از ما بازی کرد. پس از مدت‌ها که بدشانس بودیم در این دیدار خدا کمکمان کرد و توانستیم با خوش‌شانسی گل پیروزی‌بخش را وارد دروازه حریف کنیم. بازیکنانم مزد تلاش‌های بدون چشم‌داشتنشان در تمرین‌ها را در این دیدار گرفتند.

وی درخصوص گلزنی در دقایق پایانی نیز اظهار کرد: این یکی از ویژگی‌های خوب ما است که تا آخرین لحظه مبارزه می‌کنیم و تسلیم نمی‌شویم. این یکی از شاخصه‌های تیم‌هایی است که تا آخرین لحظه امیدوارانه بازی می‌کنند و می‌توانند هر لحظه بازی را برگردانند.

وی اظهار کرد: این سه امتیاز خیلی برایمان مهم بود چراکه هم در جدول دو، سه پله صعود کردیم و هم به آرامش رسیدیم و هم از طرفی هواداران نیز از هفته آینده مطمئناً حمایت بیشتری انجام خواهند داد.

پورموسوی در پاسخ به این سوال که دلیل برتری تیم پدیده در نیمه دوم بر استقلال خوزستان چه بود و اینکه آیا دلیل آن نداشتن تمرکز نبود، عنوان کرد: تیم ما از حدود دقیقه 49 خالی کرد و دلیل آن نیز این است که بازی‌ها بسیار سخت و فشرده دنبال می‌شود و فاصله بازی‌ها نیز بسیار کم است. برخی تیم‌ها بین بازی‌هایشان 10 روز فاصله است اما ما شنبه بازی کردیم و امروز پنجشنبه نیز یک بازی دیگر انجام دادیم آن هم در مقابل تیم بسیار خوب پدیده و جا دارد به آقای مهاجری و بازیکنان این تیم تبریک بگویم. مطمئنم که تیم‌های دیگر برای گرفتن امتیاز در مقابل پدیده به مشکل برخواهند خورد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درخصوص صحبت‌های رضا مهاجری که گفته بود عامل شکست این تیم اتفاقاتی بوده است که در باشگاه رخ داده است و تیمش در این بازی بسیار خوب عمل کرده است، عنوان کرد: این اتفاق را از دو جنبه می‌توان بررسی کرد. اتفاقاتی که طی چند روز اخیر برای پدیده رخ داد ممکن بود هم تاثیر مثبت روی این تیم بگذارد و هم منفی که امروز تاثیر مثبت آن به سراغ تیم پدیده آمد و باعث شد این تیم بیاید و انتحاری بازی کند تا به واسطه نتیجه‌گیری در این بازی از بروز خیلی اتفاقات جلوگیری کنند و دیدیم که این تیم با تمام وجود بازی کرد.

وی درخصوص احتمال پیوستن جپارف به استقلال خوزستان و اینکه در صورت نیامدن این بازیکن آیا در پست هافبک دفاعی به مشکل نمی‌خورند، بیان کرد: واقعیت این است که ما در حال حاضر از خط هافبک دفاعی‌مان کاملا راضی هستیم. از طرفی نیز منکر زحمات میثم دورقی نیستیم که هم از لحاظ فنی و اخلاقی بازیکن خوبی برای ما بود ولی وقتی بازیکنی عزمش را برای رفتن جذب می‌کند ما نمی‌توانیم جلوی او را بگیریم. سالاروند و سلمان بهرانی نیز وظایف خود را به خوبی ایفا می‌کنند و می‌خواهم این را اعلام کنم که ما از این لحظه با جدیت به دنبال جپارف خواهیم بود. تا این لحظه به احترام باشگاه استقلال به این قضیه ورود نکردیم چراکه فکر می‌کردیم که آنها می‌توانند مشکل او را حل کنند اما مطمئناً به باشگاه استقلال درخواست خواهیم داد که اگر نمی‌توانند از جپارف استفاده کنند شرایط پیوستن او به تیم ما را فراهم کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha