• دوشنبه / ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۶:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 95112517835
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

روستای "کنگ" از نفس افتاده است...

روستای "کنگ" از نفس افتاده است...

ایسنا/خراسان رضوی راهنمای بین‌المللی تورهای ورودی گفت: باید به نظافت، جنبه زیبایی‌شناختی و ظاهر روستای گردشگری کنگ بیشتر رسیدگی شود.

سیروس اخروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: روستا کنگ که به عنوان یکی از روستاهای هدف گردشگری انتخاب شده، متاسفانه اکنون به صورت نیمه‌مخروبه درآمده است، در راهروها و پله‌های این روستا زباله‌های زیادی به چشم می‌خورد، همچنین خانه‌های مخروبه و نیمه مخروبه در این روستا زیاد به چشم می‌خورد.
 
این راهنمای بین‌المللی تورهای ورودی با بیان اینکه کنگ روستای زیبا و جذابی برای بازدید گردشگران است، گفت: این روستا به دلیل معماری و مسیر زیبا، پتانسیل زیادی به منظور جذب گردشگر دارد و یک جاذبه و ظرفیت آماده در فاصله 28 کیلومتری مشهد برای گردشگران به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: بهتر است انرژی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان صرف مکان‌های دیگر نشود و همان هزینه ها به این روستاها اختصاص داده شود، اگر روستای کنگ به این وضعیت خود ادامه دهد جذابیت خود را از دست خواهد داد و قابلیت جذب گردشگر را نخواهد داشت.

وی با اشاره به منطقه گردشگری کنگ گفت: این روستا نیاز به تبلیغات بیشتر در اینترنت دارد، همچنین باید صفحات اینترنتی با این موضوع زیاد شود و به مرور زمان مکان‌های دیدنی از جمله کنگ، طرقبه و شاندیز معرفی شود.

اخروی با اشاره به اینکه گردشگری، بخش مهمی از نیاز زائران و گردشگران در مشهد است، یادآور شد: گردشگرانی که از خارج ایران برای زیارت به شهر مشهد می‌آیند، این موضوع را می‌دانند که یک روز از سفر خود را به گردش در طرقبه، شاندیز و مکان‌های دیدنی دیگر می‌پردازند.

راهنمای بین‌المللی تورهای ورودی گفت: کسانی که می خواهند پروژهای آن‌ها در زمینه گردشگری شناخته شود، باید فضای تبلیغاتی در اینترنت را فعال کنند و در صفحات مجازی متن‌هایی درباره جاذبه‌های گردشگری در اختیار مخاطبان قرار بدهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha