• یکشنبه / ۱ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95120100306
  • خبرنگار : 30054

با هدف گسترش اشتغال و در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل صورت گرفت

سرمایه‌گذاری ایرانسل در «اسنپ»

سرمایه‌گذاری ایرانسل در «اسنپ»

ایرانسل در سال اقتصاد مقاومتی و با هدف گسترش اشتغال، حمایت از رشد شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه کسب‌وکارهای دیجیتال در راستای تحقق دولت همراه، در شرکت «گروه اینترنت ایران» سرمایه‌گذاری کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام ایرانسل، گروه اینترنت ایران، شرکتی پیشرو در زمینۀ کسب‌وکارهای اینترنتی است که از جمله شرکت‌های زیرمجموعۀ آن می‌توان به نخستین و بزرگترین سرویس هوشمند درخواست خودرو در کشور «اسنپ»، فروشگاه آنلاین پیشرو در بازار خرید اینترنتی «بامیلو» و بزرگ‌ترین پلتفرم سفارش آنلاین غذا «زودفود»، اشاره کرد.

علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل با بیان اینکه این اپراتور «گروه اینترنت ایران» را از زمان شروع به کار آن از نزدیک رصد کرده، گفت: شرکت‌های زیر مجموعه این گروه همچون اسنپ و زودفود توانستند در مدت کوتاهی جایگاه خود را به عنوان پیشرو در بازار کشور تثبیت کرده و ضمن ارتقای سطح کیفی خدمت‌رسانی به کاربران در زمینه‌هایی همچون سهولت کاربری و صرفه‌جویی، اقبال عمومی در بین هموطنان را نیز به دست آورند.

وی این اقدام ایرانسل را در راستای راهبرد کلان این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور دیتای کشور، در راه‌اندازی کسب‌وکارهای جدید در بازار پر فرصت دیجیتال کشور با هدف گسترش اشتغال و توسعه کسب‌وکارهای اینترنتی و نیز تحقق دولت الکترونیک (همراه) در راستای نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی برشمرد.

به گفته مدیرعامل ایرانسل، این اپراتور علاوه بر سرمایه‌گذاری کلان در زیرساخت شبکه وسیع و پیشرفته خود و ایجاد دسترسی به شبکه برای کاربران، همواره به ایجاد زیست‌بوم تکمیل‌کننده این خدمات از جمله خدمات دیجیتال اهتمام داشته است و اکنون ده‌ها شریک تجاری ایرانسل در حوزه‌های تولید محتوا و اپلیکیشن‌های مختلف با این شرکت همکاری گسترده دارند و انتخاب گروه اینترنت ایران نیز برای تکمیل سبد ارائه محصول و نیل به همین هدف است.

همچنین هرمان سینگ، مدیرکل دیجیتال شرکت MTN، به عنوان یکی دیگر از سهامداران گروه اینترنت ایران نیز با بیان این که طی دو سال گذشته شاهد رشد چشم‌گیری در گروه اینترنتی ایران بوده، گفت که سرمایه‌گذاری انجام شده توسط ایرانسل، به عنوان شریک تجاری ایرانی MTN، «گواهی بر قدرت مدل تجاری و تیم مدیریتی این گروه اینترنتی است.» گروه MTN اپراتوری پیشرو در بازاری در حال رشد است که در ۲۲ کشور در آفریقا و آسیا مشغول به خدمات‌رسانی به ۲۳۳ میلیون مشترک است.

گروه اینترنت ایران، بزرگ‌ترین گروه کسب و کار اینترنتی در ایران است که در حال حاضر پنج کسب و کار اینترنتی را راهبری می‌کند. پس از تاسیس در سال ۱۳۹۳، این گروه توانسته است تحولی بزرگ در روش خرید کاربران در کشور ایجاد کند. این گروه در حال حاضر علاوه بر «اسنپ»، «بامیلو» و «زودفود»، سامانه رزرو آنلاین هتل‌های ایران «پین‌تاپین» و سامانه جست‌وجوی هوشمند ملک «اسکانو» را نیز مدیریت می‌کند.

گروه اینترنت ایران در این زمینه اعلام‌کرد: ما بسیار خرسندیم که به شرکت ایرانسل به عنوان سرمایه‌گذار خوش‌آمد گفته و امیدواریم تا با حمایت و دانش بومی ایرانسل جایگاه خود را به عنوان شرکتی پیشرو در بازار آنلاین ایران مستحکم‌تر سازیم. این سرمایه‌گذاری نشانۀ موفقیت چشم‌گیر این گروه تا به امروز بوده و ما به آنچه که تاکنون کسب کرده‌ایم مفتخریم. این فرصت ما را قادر می‌سازد تا هزاران فرصت شغلی جدید در بازار استعدادهای ایران ایجاد کنیم. ما همچنین قصد داریم که رشد فوق‌العادۀ ۷۰ درصدی ماهانۀ اسنپ را به واسطۀ همکاری با ایرانسل شتاب دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha