• سه‌شنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۵ / ۰۲:۳۸
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 95120301550
  • خبرنگار : 71245

سرگردانی مسافران پرواز استانبول - تهران / ۱۶۸ چمدان جا ماند!

سرگردانی مسافران پرواز استانبول - تهران / ۱۶۸ چمدان جا ماند!

جا ماندن 168 چمدان مسافران پرواز استانبول - تهران موجب سرگردانی 5 ساعته مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره) شده است.

یکی از مسافران این پرواز که متعلق به شرکت هواپیمایی «قشم‌ایر» بوده است، با بیان این خبر به ایسنا گفت که مسافران از ساعت ۲۱:۳۰ دوشنبه بدون هیچ پذیرایی در فرودگاه امام خمینی (ره) سرگردانند و هیچکس پاسخگوی شرایط پیش‌آمده نیست.

برخی از مسافران تا روشن‌شدن تکلیف چمدان‌هایشان در نمازخانه فرودگاه خوابیده‌اند!

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۱۲-۰۳ ۱۱:۰۰

پیشنهاد می شود مسئولین قشم ایر نظارت خود را بیشتر و امکان تماس های مردمی را با خودشان فراهم کنند. بخش روابط عمومی این شرکت صرفا نقش واسطه را دارد و در تماسهایی که با این بخش گرفته می شود عمدتا پاسخ داده می شود سئوالات و شکایات شما به مسئولین منتقل شده و هرگاه جواب بیاید اطلاع رسانی خواهد شد. گاه البته ماهها جوابی نمی آید و یا اصلا پاسخی نمی آید.

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۰۳ ۲۲:۱۰

این اولین بار نیست که از اتفاقا میوفته تو هواپیمایی ایران وهیچ کس پاسخگوی مسافرای بیچاره نیست