• جمعه / ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ / ۰۹:۴۷
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 95121308066
  • خبرنگار : 71505

تصویب اعتبار 20 میلیاردی برای حل مشکلات روستاییان شهرستان ری

تصویب اعتبار 20 میلیاردی برای حل مشکلات روستاییان شهرستان ری

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر رویکرد دولت برای حل مشکلات و معضلات روستاییان از تصویب بودجه 20 میلیاردی برای بخش های فشافویه، قلعه نو و مرکزی خبر داد.

هدایت الله جمالی پور در گفتگو با ایسنا، گفت: علیرغم تمام مشکلات موجود، این بودجه مصوب شده و به این بخش‌ها تخصیص یافته است. هدف ما کمک به حل مشکلات مردم است و امیدواریم با این اعتبار تا حدودی به حل مشکلات اقشار مختلف مردم در بخش های مختلف شهرستان ری کمک کنیم.

وی افزود: بازدیدهای مرتبی از بخش‌های شهرستان ری توسط مسئولین دولت تدبیر و امید انجام شده است به طوری که حدود 80 درصد بخش ها و روستاهای شهرستان ری توسط مسئولین سرکشی شده و در هریک از بخش ها بنا به نیاز و ضرورت آن منطقه، اعتباراتی تخصیص داده شده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر اینکه خدمات دولت تدبیر و امید در مقایسه با گذشته در حوزه روستایی چشمگیر بوده است، افزود: برغم همه مشکلات عدیده ای که دولت و مدیران با آن مواجه بوده اند، اما با صرفه جویی، تلاش شبانه روزی و مدیریت جهادی گام های بسیار موثر و خوبی در زمینه خدمات رسانی به روستاها برداشته شده است.

معاون استاندار تهران به موضوع آب رسانی روستایی، بهداشت و درمان و راه روستایی در سطح شهرستان ری اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه آب شرب، تا پایان سال با راه اندازی مخازن آب مستقر در بی‌بی شهربانو، مشکلات کمّی و کیفی روستاهای شرق شهرستان ری برطرف خواهد شد. در بخش راه های روستایی نیز با همت دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها و البته کمک دولت، ایمن سازی و بهسازی راه‌های روستایی صورت گرفت و اکنون مشکل راه ارتباطی بسیاری از روستاها برطرف شده است.

جمالی پور تاکید کرد: در بسیاری از روستاهای شهرستان ری که سال‌ها با مشکلات عدیده ای در حوزه بهداشت و درمان مواجه بودند، اکنون مشکلات‌شان رفع شده است و در برخی از آنها نیز اقدامات موثری در دست اجرا است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha