• یکشنبه / ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ / ۰۱:۱۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 95121409027
  • خبرنگار : 71468

پانزوان: جام فجر باید زمانی برگزار می‌شد که ملی‌پوشان باشند/ نباید کیفیت را پایین بیاوریم

پانزوان: جام فجر باید زمانی برگزار می‌شد که ملی‌پوشان باشند/ نباید کیفیت را پایین بیاوریم

مربی پیشین تیم ملی وزنه برداری گفت: از آنجا که جام فجر در تقویم فدراسیون جهانی به ثبت رسیده است و تیم های خارجی هم به ایران می آیند باید پرقدرت ظاهر شویم نه اینکه در آن جوانان را محک بزنیم.

مهدی پانزوان در گفتگو با ایسنا در باره ی غیبت تیم ملی بزرگسالان در دومین دوره جام فجر و حضور تیم ملی جوانان  بیان کرد: جام فجر در تقویم فدراسیون جهانی قرار گرفته است از این رو سطح چنین مسابقه ای باید بالا باشد. در صورتی می توانیم تیم جوانان را جایگزین کنیم که  رکورد هایشان  در حد بزرگسالان آسیا باشد و از هشت وزن حداقل در 4 وزن مدال طلا بگیرند نه اینکه وزنه بزنند تا تکنیک را نشان دهند. ما می‌خواهیم در این رقابتها رکوردها را نشان دهیم و به نظرم در این صورت قدرت نشان داده نمی‌شود.

او ادامه داد: وقتی رویدادی در ایران بر گزار می شود که کشور های خارجی هم در آن شرکت می کنند خیلی خوب است که پرقدرت ظاهر شویم نه اینکه در آن جوانان را محک بزنیم. جام نامجو قبلا هر سه یا چهار سال یک بار برگزار می شد اکنون که این رقابتها به صورت منظم برگزار می شود مطمئنا باید با قدرت هم در آن ظاهر شویم.

مربی پیشین تیم ملی در پاسخ به این پرسش که نبود ملی پوشان بزرگسال در اینکه تیم ها با نفرات خوب خود در مسابقات شرکت نکنند تاثیر گذار است یا خیر، تاکید کرد: حتما تاثیر می گذارد. وقتی تیم ها ببینند ایران به ملی پوشان خود استراحت داده است آنها نیز با وزنه برداران درجه دو در مسابقات شرکت می کنند و این موضوع سطح کیفی را پایین می آورد.

 پانزوان در مورد تغییر زمان برگزاری جام فجر نیز گفت: اگر جام فجر زمانی برگزار می شد که ملی پوشان بزرگسال آماده بودند بهتر بود چرا که برخی ملی پوشان دیرتر به اردو آمدند از این رو مسابقات در سال 96 برگزار می شد، بهتر بود.

او در مورد محل برگزاری مسابقات نیز گفت: خوزستان همیشه در وزنه برداری تلاش زیادی کرده است اما اگر این رقابتها همان جام نامجو است در شهر خود نامجو برگزار شود زیباتر است . رشت سالن ها  و هتل های خوبی دارد. برای تامین میله و صفحه و یا هر کم و کاستی دیگر فدراسیون هم می تواند کمک کند.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha