• سه‌شنبه / ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 95121711128
  • خبرنگار : 71491

معاون سیاسی وزیر کشور:

هیچ کس اجازه بر هم زدن جلسات دارای مجوز را ندارد

هیچ کس اجازه بر هم زدن جلسات دارای مجوز را ندارد

رییس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد که هیچ کس اجازه بر هم زدن جلسات و سخنرانی‌هایی که مجوز دارند را نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، احمدی معاون سیاسی وزارت کشور در اجلاس ملی شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگیرو اجتماعی دانشگاه ها با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: آنچه در دنیا و در خاورمیانه در حوزه تنازعات بین المللی وجود دارد نشان دهنده این است که جنگ جهانی سوم در حال رخ دادن است و تنها کسی از آن حرف نمی زند.
وی افزود: این قدرت ملت است که همه مسائل را در موازنه قدرت جا به جا می‌کند و همین مساله موجب امنیت ایران علیرغم نا امن شدن منطقه است.

معاون سیاسی وزارت کشور با اشاره به دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر که قرار است در اردیبهشت 96 برگزار شود گفت: حدود 65 هزار شعبه اخذ رای در این انتخابات خواهیم داشت و این تعداد شعبه حجم زیادی از نیروی انسانی و امکانات را می طلبد .
وی افزود: ثبت نام انتخابات شورا ها از 30 اسفند ماه آغاز خواهد شد و درست از زمانیکه کشور در تعطیلی مطلق است فرمانداری ها و بخشداری ها در خدمت مردم برای ثبت نام شوراهای شهر و روستا هستند.
احمدی ادامه داد: به عنوان مجری انتخابات اصل انتخابات را بدون جانبداری اجرا خواهیم کرد و امنیت فیزیکی و امنیت روانی و سلامت مردم را در انتخابات دنبال می‌کنیم.
وی با تاکید بر نقش دانشگاه ها در بسیج عمومی مردم برای شرکت در انتخابات گفت: هیچ گونه ساختار شکنی در حکومت را نمی پذیریم و به هیچ کس اجازه نمی دهیم اعمال سلیقه شخصی در برگزاری جلسات داشته باشد و هیچ کس اجازه بر هم زدن جلسات و سخنرانی هایی که مجوز دارند را نخواهد داشت.
وی تاکید کرد: دانشگاهیان از قوی ترین مراجعی هستند که مردم به موضع گیری های آن ها نگاه می کنند و می توانند به ویژه در راهنمایی مردم در انتخاب اصلح موثر باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha