• دوشنبه / ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۲:۱۲
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 95122314888
  • خبرنگار : 71186

مدیرعامل سایپا خبر داد

قیمت کوییک ۳۴ تا ۴۰ میلیون تومان

قیمت کوییک ۳۴ تا ۴۰ میلیون تومان

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه کوییک نام کهن ایرانی است، از عرضه این خودرو با سطح قیمتی ۳۴ تا ۴۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی جمالی در حاشیه مراسم آغاز طرح امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: کوییک نامی ایرانی و متعلق به ۴۰۰۰ سال قبل است. بنابراین امیدواریم که واگذاری خودروهای جدید به این نام خاطره خوبی را برای مردم ایجاد کند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود این خودرو با آپشن‌های مختلف آن در قیمت بین ۳۴ تا ۴۰ میلیون تومان عرضه شود، خاطرنشان کرد: عرضه این خودروی جدید از ابتدای تیرماه سال آینده آغاز خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته سال آینده ۴۵ هزار دستگاه خودروی کوییک و سال ۱۳۹۷ نیز بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودروی کوییک تولید خواهد شد.

وی در رابطه با آخرین وضعیت قرارداد سایپا با سیتروئن اظهار کرد: این قرارداد در مراحل نهایی است و تا پایان سال جابه‌جایی مبالغ یورویی و انتقال سهام به طرف فرانسوی صورت خواهد گرفت.

جمالی در پاسخ به سوالی درباره زمان بازنشستگی پراید اظهار کرد: این موضوع بستگی به تقاضای این خودرو دارد. بنابراین تا زمانی که تقاضای این خودرو وجود دارد تلاش می‌کنیم که آن را مرتبا ارتقا داده و نیاز مصرف‌کنندگان را تامین کنیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از شهروندان خواست با توجه به مشکلات ایجاد شده از سوی امدادخودروهای متفرقه و غیرمجاز از خدمات امدادخودروهای رسمی و تحت نظارت خودروسازان در ایام سفرهای نوروزی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در طرح خدمات ویژه امداد نوروز هزینه خدمات هیچ افزایشی نخواهد داشت و همچنین در صورتی که خودروهای تحت گارانتی دچار عیوبی شوند که رفع عیب آنها ممکن نباشد، خودروی جایگزین در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۱۲-۲۳ ۱۴:۴۷

جالبه که میگن تولید پراید بستگی به تقاضا داره. یعنی هنوز مدیر عامل شرکت سایپا نمیدونه ملت گزینه ای جز سوار پراید شدن ندارن؟ ماشین پلاک اروندی دست دوم مدل2014 مثل هیوندا ولستر، کیا سراتو و تویوتا کرولا در خوزستان قیمتش 35 میلیون تومنه. واقعا جای تاسف داره

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۲۳ ۱۴:۵۸

ممکنه ایشان بفرمایند در مدل ساده با دنده دستی این خودرو چه برتری نسبت به ساینا یا تیبا 2 دارد که باید حدود 7 تا 8 میلیون بالاتر عرضه شود؟ واقعا آپشن فوق العاده ای اضافه شده؟؟؟

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۲۳ ۱۵:۲۷

خدا نگذره از سرشون. خودرویی که با احتساب 35 درصد سوددهی به سازنده زیر 30 میلیون تومان اعلام شده بود الان شده 34 تا 40میلیون! کجاست شورای حمایت؟ کجاست شورای رقابت؟ کجاست انصاف؟ کجاست عدالت؟ کجاست اسلام و دین و حکومت مولی علی علیه السلام؟

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۲۳ ۱۵:۳۳

این یه ماشین بنجله. جدید نیست. اینقدر مردم رو با این آشغالا اذیت نکنین.

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۲۳ ۱۶:۴۷

میگه پراید تا وقتی تقاضا داره تولید می‌کنیم. ببخشید، کفن میت و کافور هم این روزها با حجم مرگ و میر زیاد تقاضا داره. پس پرایدی که خود وزارت صنعت و معدن و تجارت یک ستاره ناقابل بهش داده تا ابد تولید خواهد شد، چون هم قیمتش جایگزینی نداره. خدایا همون پیکان رو بهمون برگردون.

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۲۳ ۱۹:۰۳

قیمت خنده داریه. آخه این ماشین چی داره؟...

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۲۳ ۱۹:۴۰

اگه میزاشتن چند تا شرکت خارجی بیاد خودشون به صورت اختصاصی نه زیر نظر سایپا و ایران خودرو که معلوم الحالن، فعالیت کنند اون زمان بود که رقابت ایجاد می‌شد و هم کیفیت هم قیمت ها خیلی بهتر میشد نسبت به الان. تا وقتی انحصار هست همین وضعه. پراید رنگ کردن جا کوییک میفروشن . (کلاغ رنگ کردن جای قناری میفروشن)

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۳۰ ۱۸:۳۴

آره به خدا، پول دو تا پراید واسه یه سری تجهیزات اضافه و ...

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۲۳ ۲۲:۳۳

روز رونمایی مدل فول قرار بود 35 میلیون باشه. الان یهو شد 40 میلیون. زمان عرضه هم میشه 45 خدا ازتون نگذره

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۲۴ ۰۰:۵۵

طرح و ظاهر کاملا چینی با تجهیزات پلاستیکی بی کیفیت داخل کابین.

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۲۹ ۱۸:۱۹

عزیزان من! اینها همه یه نوع سیاست تنظیم جعیت هستش!!!

avatar
۱۳۹۶-۰۱-۰۴ ۰۱:۲۳

خدا ازشون نگذره