• پنجشنبه / ۳ فروردین ۱۳۹۶ / ۲۲:۵۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 96010300705
  • خبرنگار : 71420

انتقاد عسگری از گزارشگر سیما: واقعیت را بگو و علیه داور جوسازی نکن!

انتقاد عسگری از گزارشگر سیما: واقعیت را بگو و علیه داور جوسازی نکن!

کارشناس داوری فوتبال نسبت به عملکرد گزارشگر دیدار ایران و قطر انتقاد کرد.

حسین عسگری در گفت‌وگو با ایسنا درباره قضاوت داور هنگ‌کنگی در دیدار ایران برابر قطر اظهار کرد: فکر می‌کنم داوری این دیدار نیاز به صحبت کردن نداشته باشد. داور کاملا مسلط به صحنه‌ها بود و بازی را کاملا عادلانه قضاوت کرد. حتی روی گلی که ایران به ثمر رساند، بعضی از داوران آفساید اعلام می‌کردند اما کمک داور به خوبی عمل کرد و آن صحنه را آفساید اعلام نکرد.

وی افزود: روی صحنه‌ای هم که مهاجم قطر درون محوطه ایران به زمین خورد شاید بعضی از داوران به اشتباه این صحنه را پنالتی اعلام می‌کردند اما داور این بازی به درستی آن صحنه را دید و پنالتی اعلام نکرد.

وی با انتقاد از گزارشگر بازی هم گفت: آقای میرزایی در گزارش خودشان بارها و بارها گفتند که داور صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به سود قطر سوت می‌زند، اصلا مگر صحنه ۵۰-۵۰ داریم؟ یک صحنه یا خطاست یا خطا نیست. من نمی‌دانم چرا گزارشگر بازی علیه داور جوسازی می‌کرد. آقای میرزایی شما وظیفه‌تان گزارش بازی است نه اینکه بدون هیچ تخصصی در کار داوران دخالت کنید. بهتر است واقعیت رابگویید و علیه داور جوسازی نکنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۱-۰۴ ۰۰:۵۷

داور کاملا صحنه های 50، 50 را بسود قطری ها سوت می زد

avatar
۱۳۹۶-۰۱-۰۴ ۰۷:۵۲

که چی جناب عسگری!!؟ البته که مزدک میرزایی در کسوت گزارشگر، آنقدر بر فوتبال اشراف دارند که اظهار نظر کارشناسانه هم داشته باشند. از سویی ، انگار نعوذبالله کفر دین گفته اند !؟ آن هم در روزگاری که داوران ما ، مثل آب خوردن ، اشتباه می کنند و همه را با گفتن این جمله که "اشتباهات داوری ، جزیی از داوریست توجیه می کنند ! جناب عسگری بخودتان بیایید ! لطفا!

avatar
۱۳۹۶-۰۱-۰۴ ۰۹:۳۰

آقای کارشناس کاملا صحنه 50-50 داریم. اطلاعاتتان را بروز کنید