• یکشنبه / ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 96011303129
  • خبرنگار : 71505

فرماندار ویژه شهرستان ری خبر داد

تحول و شکوفایی ری در سال جدید/استقبال گردشگران نوروزی برای بازدید از ری

تحول و شکوفایی ری در سال جدید/استقبال گردشگران نوروزی برای بازدید از ری

فرماندار ویژه شهرستان ری از استقبال گردشگران برای بازدید از شهرستان ری در ایام تعطیلات نوروز 96 خبر داد و افزود: در سال جاری شاهد تحول و شکوفایی شهرستان ری در حوزه های مختلف به ویژه بهداشت و درمان خواهیم بود.

هدایت الله جمالی پور در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: از ابتدای فعالیت دولت یازدهم قدم‌های موثر و جدی در حوزه‌های مختلف سطح شهرستان ری برداشته شده است که هر سال گزارش آن به استحضار مردم رسیده است.
وی افزود: اقدامات عمرانی گسترده و مناسبی برای رفاه حال مردم این شهرستان در بخش درمان، آب شرب و راه روستایی انجام شد. همچنین عملیات اجرایی آب شرب مردم باقرشهر در پایان سال 95 خاتمه یافت و تا پایان فروردین مورد بهره برداری قرار می گیرد و آب شرب این شهر هم از لحاظ کیفی و هم کمی بهبود مناسبی پیدا می‌کند.
معاون استاندار ری با بیان اینکه تعدادی از طرح های بهداشتی و درمانی که در سال 95 پایان یافت در سال جاری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و سطح بهداشت و درمان این شهرستان ارتقاء می‌یابد، افزود: در سفر دکتر روحانی به شهرستان ری 7900 میلیارد ریال برای بهداشت و درمان ری اختصاص یافت و این اعتبارات به دانشگاه های علوم پزشکی تهران و ایران ابلاغ شده و در پی آن طرح توسعه و اصلاح بیمارستان های فیروزآبادی و 7 تیر تکمیل می شود.
وی تاکید کرد: پس از پیگیری های فراوان نام شورای شهر تهران به نام شورای شهر تهران، ری و تجریش اصلاح شد ضمن اینکه حوزه تقسیماتی شهرستان ری پیگیری و احصاء شد و از طرفی اصلاح وضعیت انتظامی شهرستان ری همچنان در دستور کار است.
حضور 4182گردشگر در شهرستان ری
جمالی پور از حضور 4182 گردشگر در ایام نوروز در شهرستان ری خبر داد و افزود: در این ایام گردشگران از مناطق مختلف تاریخی، طبیعی و مذهبی شهرستان ری بازدید کردند. بیشترین بازدیدهای گردشگران نوروزی از چشمه علی، برج طغرل، آتشکده ری و برج نقاره خوانی شهرستان ری بوده و همچنین استقبال خوبی از تورهای ری گردی صورت گرفته است.
وی در تشریح تسهیلات ایجاد شده برای گردشگران در سطح شهرستان ری گفت: 125 کلاس در ستاد اسکان نواحی یک و 2 آموزش و پروش شهرستان ری، 20 چادر در سالن سلمان فارسی شهرداری منطقه 20 و 5 کلاس در آموزش و پروش شهر کهریزک به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات رفاهی ارائه کرده است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha