• چهارشنبه / ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 96011605251
  • منبع : شهرداری تهران

قالیباف حضورش در انتخابات ریاست جمهوری را رد کرد

قالیباف حضورش در انتخابات ریاست جمهوری را رد کرد

محمدباقر قالیباف درخصوص نامزدی خود در انتخابات گفت: بنده هیچ درخواستی برای نامزدی نداشته و ندارم.

به گزارش ایسنا، قالیباف که یکی از ده گزینه جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو است ابراز عقیده کرد: وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور در شرایط بحرانی قرار دارد و تردیدی وجود ندارد که شرایط فعلی در نتیجه سوءمدیریت و ناکارآمدی دولت فعلی است. لذا برای هر فرد دلسوزی تلاش برای جایگزین کردن رئیس جمهوری مناسب بجای رئیس جمهور فعلی در 29 اردیبهشت ضرورتی انکارناپذیر برای مردم است.
وی همچنین اضافه کرد: این هدف راهبردی و مهم بدست نخواهد آمد، مگر با بکار گرفتنِ همه ظرفیت های مردمی و دلسوزان انقلاب و کشور و اجماع بر سر کاندیدایی که صلاحیت، قابلیت و مقبولیت داشته باشد. امروز جامعه ما به همگرایی و نگرشی فراتر از ملاحظات حزبی و گروهی نیاز دارد.
قالیباف تصریح کرد: خوشبختانه ضرورت همگرایی به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است و من هم از همه تلاش هایی که توسط نیروهای مردمی انقلاب انجام شده است تشکر می کنم. در ضمن همانطور که طی نامه ای اعلام کردم هیچ درخواستی برای نامزدی نداشته و ندارم ولی تمام تلاشم را در جهت کمک به پیروزی گزینه مطلوب در انتخابات ریاست جمهوری بکار خواهم گرفت.
بر اساس گزارش دفتر محمد باقر قالیباف، وی در پایان افزود: معتقدم همه کسانی که بدنبال نجات کشور از بحران های اقتصادی و اجتماعی هستند باید با اتحاد و یکپارچگی برای تحقق هدف رفع بحران مدیریت کلان کشور، کارآمدی و تغییر دولت فعلی تلاش کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۵:۲۰

اخه اقای قالیباف شما از پس مدیریت یه شهر مثل تهران برنیومدی اونوقت داری درباره این کشور و دولت اظهار نظر میکنی؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۵:۲۹

قالی جان شما فعلا برو شهر را با 5 برابر هزینه استانداردش مدیریت کن، نمی خواد از دولت ایراد بگیری.

avatar
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۵:۳۹

دو کلام از مادر عروس. به اشان قول معاون اولی رییس جمهوری داده اند

avatar
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۶:۱۲

عجبببببببببببببببببببب

avatar
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۶:۲۵

تو تهران را نمی توانی نگه داری می خواهی کشور را...................

avatar
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۷:۳۲

آقای قالیباف عزیز، ممنون میشویم یک فکری به حال گودال و خندقهای خیابانهای شهر بکنید که بسی واجب تر از حکومت گردانیست. اگر دوست داشتید به اتفاق رفقایتان یک روز در خیابانهای شهر تردد بفرمایید تا دریابید که به جرات خیابان سالمی در شهر تهران وجود ندارد. یعنی از عهده ابتدایی ترین وظیفه شهرداری هنوز نتوانسته اید برآیید...

avatar
۱۳۹۶-۰۱-۱۶ ۱۸:۲۹

عجب فرار رو به جلویی. ایشان فراموش کرده است در دو دولت قبل ایشان شهردار بودند و اینکه تورم 40 درصدی و رشد اقتصادی منفی 5 را بازگو نمی گنند به این دلیل نیست که یادشان رفته باشد بلکه چون صرف می کند حقیقت را وارونه جلوه بدهند.