• یکشنبه / ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96012007408
  • خبرنگار : 71234

تذکر مطهری به وزیر اطلاعات درباره بازداشت هنگامه شهیدی

تذکر مطهری به وزیر اطلاعات درباره بازداشت هنگامه شهیدی

علت بازداشت طولانی مدت هنگامه شهیدی و جلوگیری از افزایش شهریه دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از جمله تذکرات کتبی امروز نمایندگان به مسئولان اجرایی است.

به گزارش ایسنا، اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را در پایان جلسه علنی امروز(یکشنبه) را به شرح زیر قرائت کرد:

علی مطهری نماینده تهران به وزیر اطلاعات: علت بازداشت طولانی مدت هنگامه شهیدی فعال رسانه ای که منجر به اعتصاب غذای وی شده است؟

هادی قوامی نماینده اسفراین به همراه ۴۴ نماینده دیگر به وزیر نفت: جلوگیری از واردات بی رویه لوله های بدون درز، با توجه به وجود کارخانه لوله گستر در داخل و حرام شرعی و قانونی بودن با توجه به شعار سال.

قاضی پور، شهروز برزگر و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزرای تعاون و  صنعت: جلوگیری از اخراج کارگران کارخانه داروگر و به وزیر علوم: جلوگیری از افزایش شهریه دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری.

محمدمهدی مفتح نماینده تویسرکان به رئیس‌جمهور: پرداخت خسارت به باغداران و کشاورزان.

پروانه مافی نماینده تهران به وزیر کشور: رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی در محل پروژه انتقال خط راه‎آهن تهران - تبریز واقع در محل 17 کلانشهر تهران.

جلال محمودزاده نماینده مهاباد به رئیس‌جمهور: دلایل عدم اجرای وعده ایجاد مرکز مطالعات اقوام در استان آذربایجان غربی و فرهنگستان زبان و ادبیات کردی.

نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزیر صنعت: تسریع در تولید آلومینا در سراب که بیش از 3 دهه هنوز کار به سرانجام نرسیده است و به وزیر راه و شهرسازی:جلوگیری از اشرافی‌گری و تجمل گرایی در اداره بنادر و دریانوردی دریاچه ارومیه. 

محمدرضا ملک شاهی‌راد نماینده خرم آباد به وزیر بهداشت: عملکرد ضعیف رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان.  

احمد مرادی نماینده بندرعباس به وزیر نفت: عدم اجرای کامل گازرسانی به مردم شهرستان حاجی‌آباد که موجب نارضایتی آنها شده و به وزیر راه و شهرسازی: عدم ایجاد دیوار حفاظتی در جزیره هرمز که موجب ایجاد خطر برای مردم و تخریب منازل آن‌ها به دلیل امواج دریا شده است.

محمد ابراهیم رضایی نماینده خمین به رئیس جمهور:ضرورت اعمال نظارت بیشتر و تغییر مدیریت سازمان استاندارد به دلیل ضایع نمودن حقوق مردم و ازهم‌گسیختگی مدیریت و وجود فساد مالی در مدیریت این دستگاه.

محمدجواد ابطحی نماینده خمینی‌شهر به وزیر نفت:ضرورت توقف فوری عملیات حمل و نقل میعانات نفتی توسط شرکت‌های برند و همچنین جلوگیری از واردات بی‌رویه لوله توسط شرکت‌های تابع وزارت نفت در سال اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال.  

حسن سلیمانی نماینده کنگاور به وزیر نیرو:تسریع در اتمام عملیات جمع‌آوری و دفن فاضلاب شهرهای حوزه انتخابیه خود در اجرای  طرح‌های تامین آب شرب صحنه، کنگاور هرسین و تسریع در اجرای پروژه تصفیه‌خانه شهر هرسین برای آب شرب و به وزیر نیرو: تسریع در انجام عملیات بدنه سدهای کبوترلانه در کنگاور و قشلاق در صحنه که بلاتکلیف رها شده و شروع عملیات خطوط انتقال برای آن‌ها. 

عباس گودرزی نماینده بروجرد به وزیر راه و شهرسازی: با گذشت 10 سال از آغاز عملیات اجرای بیمارستان آیت الله بروجردی و وعده‌های متعدد برای بهره‌برداری و حتی سفر وزیر و معاونین او به این شهر، اما این بیمارستان همچنان تکمیل نشده و این مسئله موجب رنجش خاطر مردم شهرستان اشتران و روستاها شده است لذا به منظور صدور دستور برای اقدام ویژه تذکر داده شود.

محمدمهدی مفتح نماینده تویسرکان به رئیس‌جمهور: پرداخت خسارت باغداران و کشاورزان تویسرکان.

محمدعزیزی نماینده ابهر به وزیر بهداشت : تسریع در جذب نیروهای بیمارستان جدیدالتاسیس الغدیر ابهر با توجه به افتتاح در اردیبهشت ماه.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۱-۲۰ ۲۰:۲۲

یکی نیست بگه به تو چه دخلی داره تو زرنگی مشکلات تهران رو حل کن