• جمعه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۵:۴۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 96012510182
  • خبرنگار : 71439

زاکانی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری:

تا آخر می‌ایستیم/ جمع‌بندی جمنا را تایید و دنبال می‌کنیم

تا آخر می‌ایستیم/ جمع‌بندی جمنا را تایید و دنبال می‌کنیم

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر حضور خود تا پایان انتخابات گفت: جمنا به هر جمع‌بندی برسد ان‌شاءالله همه باید با وحدت نظر آن را تأیید و دنبال کنیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی با حضور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا به نفع کسی کناره‌گیری می‌کند،‌ گفت: ما ان‌شاءالله تا آخر می‌ایستیم.

وی که با شعار «دولت اقدام و اصلاح» به وزارت کشور آمد، افزود: جمنا به هر جمع‌بندی برسد ان‌شاءالله همه باید با وحدت نظر آن را تأیید و دنبال کنیم.  

زاکانی از پاسخ  دادن به سوالاتی در خصوص کاندیداتوری محمود احمدی نژاد نیز خودداری کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی  پس از ثبت‌نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در انقلاب اسلامی سال 57 پرونده استبداد بسته و در سال بعد از آن در تسخیر لانه جاسوسی پرونده استکبار بسته شد، خاطرنشان کرد: امروز ایران نیازمند سومین انقلابی است که بر مبنای مکتب امام (ره) ساخته شود.

وی با تأکید بر اینکه ما استقلال سیاسی و فرهنگی خود را کسب خواهیم کرد، ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران دچار فاصله‌ای معنی‌دار از انقلاب اسلامی شده است.

زاکانی اقتصاد را فوریت امروز کشور عنوان کرد و گفت: پیروزی در این جنگ تمام عیار نیازمند همتی بالا، روحیه‌ای رزمنده، نشاط و بهره مندی از فرهیختگی و اتکا به برنامه منسجم و حرکت جمعی در محور مدیران اندیشمند است تا بتواند این مسیر را تا قله‌های افتخار طی کند.

وی اظهار کرد: امروز کشور از نظر اقتصادی در مرز بحران قرار گرفته است و دولت مدعی است که شرایط آرام است اما این ادعا یا از سر ندانستن و جهل نسبت به اموری است که در جامعه می‌گذرد یا از سر سیاسی‌کاری است. سیذسی‌کاری و بیان نظرات نادرست و اغواگرایی نسبت به افکار عمومی است.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: چنانچه طرح این ادعا عامدانه صورت بگیرد خیانت و اگر که جاهلانه مطرح شود نشان از بی‌صلاحیتی برای ادامه کار است.

وی با انتقاد از شرایط بانکی‌ و بیمه‌ای در کشور با تأکید بر اینکه بسیاری از بانک‌های دولتی و خصوصی و بیمه‌ها دچار بحران هستند، خاطرنشان کرد: اقتصاد امروز دچار تنگناهای جدی است. من در این راستا معتقدم که می‌توان با اتکای 100 درصدی به توانمندی‌های داخل مشکلات موجود را برطرف کرد.

زاکانی با تأکید بر اینکه اقتصاد کشور در صورتی بهبود می‌یابد که به داخل توجه شود به اولویت‌های خود برای دولت آینده اشاره و اظهار کرد: معیشت، اشتغال، سلامت و مسکن از جمله اولویت‌های کاری من در دولت دوازدهم خواهد بود.

وی در پایان اظهار کرد: باید در جامعه آزادی را پاس بداریم و بر محور نخبگان و خبرگان جامعه الگوسازی کنیم. راه پیش روی ما سخت اما کاملاً طی شدنی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha