• شنبه / ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 96012610592
  • خبرنگار : 71548

«چه بگویم جز حسرت و افسوس»

متن‌خوانی عارف لرستانی در «رادیو هفت» + فیلم

متن‌خوانی عارف لرستانی در «رادیو هفت» + فیلم

تهیه‌کننده برنامه «رادیو هفت» درباره حضور عارف لرستانی در برنامه متن‌خوانی «رادیو هفت»، گفت: چه بگویم به جز حسرت و افسوس برای تک تک هنرمندانی مثل او که در این سال‌های اخیر از میان ما رفته‌اند.

محمد صوفی در گفت‌وگویی که با ایسنا داشت با اشاره به خبر درگذشت عارف لرستانی، گفت: حدود سال ۹۲ بود که عارف برای متن‌خوانی در برنامه «رادیو هفت» در چند قسمت با ما همکاری داشت. الان نمی‌دانم چه بگویم به جز حسرت و افسوس برای تک تک هنرمندانی مثل او که در این سال‌های اخیر از میان ما رفته‌اند. 

او ادامه داد: من عارف را از نزدیک نمی‌شناختم، اما در همین چند جلسه‌ای که برای برنامه «رادیو هفت» در کنار هم بودیم، او را فردی بسیار صمیمی و دوست‌داشتنی شناختم. جالب است که بدانید او بسیار اهل ورزش بود و به این موضوع اهمیت می‌داد. تعجب می‌کنم که این چه تقدیری است که در دو سال گذشته برای هنرمندان کشورمان رقم خورده خورده است.

تهیه‌کننده برنامه «رادیو هفت» در پایان سخنانش به خانواده و دوستان زنده‌یاد عارف لرستانی و جامعه هنری کشورمان تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا،عارف لرستانی که بیشتر به عنوان بازیگر طنز مجموعه‌های تلویزیونی شناخته می‌شود، صبح امروز (شنبه، ۲۶ فروردین‌ماه) در سن ۴۵ سالگی بر اثر حمله قلبی درگذشت.

«عارف لرستانی» (متولد ۱۵ بهمن ۱۳۵۰) در کرمانشاه، بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران بود. او با مجموعه «جنگ ۷۷» به کارگردانی مهران مدیری پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن در چندین مجموعه دیگر از جمله «قهوه تلخ» با او همکاری کرد.

از جمله آثار تلویزیونی این بازیگر فقید به «در حاشیه»، «کوچه مروارید»، «شوخی کردم»، «ویلای من» و «مرد دوهزار چهره» می توان اشاره کرد.

او همچنین در فیلم‌های سینمایی «شام عروسی» (۱۳۸۴)، «انتخاب»، (۱۳۸۳)، «معادله» (۱۳۸۲) و «مانی و ندا» (۱۳۷۹) بازی کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha