• دوشنبه / ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 96012812223
  • منبع : فضای مجازی

مدیرعامل سایپا:

پراید از رده خارج نمی‌شود

پراید از رده خارج نمی‌شود

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به کاهش سهم تولید پراید در بین تولیدات این کارخانه، تأکید کرد تا زمانی که تقاضا برای خرید این خودرو وجود دارد، از رده خارج نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، مهدی جمالی در گفت‌وگو با «خانه ملت»، در واکنش به اظهارات رئیس سازمان استاندارد مبنی بر توقف خط تولید چند خودروی غیراستاندارد، گفت: سازمان استاندارد ورود و خروج خودرو از خط تولید را اعلام نمی‌کند، بلکه استانداردهای آن را تعیین می‌کند.

وی با بیان اینکه "خودروی پراید از تمامی استانداردهای کنونی عبور می‌کند"، افزود: خودروی پراید با ارتقا، یا از استانداردهای آتی عبور می‌کند یا اگر نتوانست تأییدیه استاندارد را بگیرد، ظاهراً شماره‌گذاری می‌کند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: 90 درصد محصولات سایپا در سال 89 پراید بوده است، که در سال 95 به 34 درصد محصولات این مجموعه رسیده است.

وی با بیان اینکه "مقرر شده در سال 96 حدود 22 درصد تولیدات سایپا پراید باشد"، یادآور شد: برنامه‌ریزی صحیحی طراحی شده که با توجه به تقاضای بازار و وضعیت استاندارد، تولید محصولات مدیریت شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: بحث از رده خارج شدن پراید وجود ندارد و تا زمانی که تقاضا وجود دارد و می‌توان تأییدیه استاندارد را گرفت، پراید تولید می‌شود و نمی‌توان به تقاضای بازار پاسخ نداد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۱-۲۸ ۱۱:۳۹

اگر پیکان هم خط تولیدش راه بیافته مردم بیشتر از پراید تقاضا دارن! این تقاضای مردم از دانایی و هوشمندی نیست، از ضعف و توان مالی پایینه! نکته دیگه اینه که نیاز خریدار پراید در بازار ناصحیح با قوانین دست و پاگیر و به اصطلاح [حمایت از تولید داخلی] فصل الخطاب نیست و باید نیاز کسی که ماشین بروز تری میخره و انتظار داره با ماشین بی کیفیت تصادف نکنه در نظر گرفته بشه. جناب مدیر عامل، نیاز مردم خودرو بی کیفیت نیست! و بیشترین نیاز، فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه است

avatar
۱۳۹۶-۰۱-۲۹ ۱۲:۱۰

دمت گرم حرف حق هم همینه یعنی انصافا جون مردم انقد ارزش داره برا شمای مسئولان که هنوز میخواین پراید تولید کنین بابا جنس باکیفیت تولید کنین گرونش کنین نه بی کیفیت و ارزون حمل ونقل باکیفیت عمومی رو هم گسترش بدین تا اقشار ضعیف هم آسیب نبینن تو حمل ونقل و خدمات و جاده ها رو هم استاندارد کنین تا تصادفات کمتر بشه

avatar
۱۳۹۶-۰۱-۲۸ ۱۴:۵۷

تمام این خودروهای شتر گاو پلنگ من درآوردی مونتاژ داخل باید تولیدشان متوقف شود وفقط یک خودروی استاندارد جهانی طراحی وتولید شود۰خودروئی با قابلییت صدور به بازارهای جهانی،حتی به آمریکا و آلمان و ژاپن۰

avatar
۱۳۹۶-۰۱-۲۸ ۱۸:۰۹

بیشتر متاسفم تا متشکر چون ارابه مرگ است و...

avatar
۱۳۹۶-۰۱-۲۸ ۲۲:۴۶

کافور و کفن میت هم تقاضا دارد و تا ابد عرضه خواهد شد.

avatar
۱۳۹۶-۰۱-۲۹ ۱۱:۵۹

خودرو از رده خارج را نمی توان ارتقای استاندارد داد.