• دوشنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 96021106196
  • خبرنگار : 71486

توفیقی: جپارف باید خسارت سنگینی بدهد تا جدا شود/ کاوه و امید در استقلال می‌مانند

توفیقی: جپارف باید خسارت سنگینی بدهد تا جدا شود/ کاوه و امید در استقلال می‌مانند

مسئول نقل و انتقالات استقلال می‌گوید در صورت حمایت هواداران ین باشگاه از راه‌های درآمدزایی آبی‌ها، آنها می‌توانند کاوه رضایی و ابراهیمی را در این تیم نگه دارند.

پندار توفیقی که قرار است مسئولیت نقل و انتقالات استقلال را در فصل پیش رو بر عهده داشته باشد، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت این تیم برای فصل بعد گفت: آقای منصوریان طی نامه‌ای رسما خواسته‌اند تا قرارداد تمام بازیکنان استقلال تمدید شود. ما در حال مذاکره هستیم تا با بازیکنان جدید به توافق برسیم. هروقت چیزی نهایی شود آن را رسما اعلام می‌کنیم. ظرف یک سال گذشته به دلیل بدهی‌های خارجی هزینه‌های زیادی را متقبل شدیم و امسال به همین دلیل در مسئله بودجه کم آورده‌ایم و نقش هواداران برای حل مشکل پیش روی اهمیت زیادی دارد. سامانه #۷۳۰* را اخیرا اعلام کرده‌ایم تا هواداران از ما حمایت کنند و با کمک آنها بازیکنان فعلی را حفظ کنیم و بازیکنان جدید هم جذب کنیم. ما برنامه‌هایی در سایر اسپانسرهایمان از طریق موسسه مالی اعتباری و بیمه هم داریم که علاوه بر درآمدزایی به ما فرصت سرویس دهی به هواداران را می‌دهد. با این روند امیدواریم مشکلات حل شود و علاوه بر موفقیت در لیگ بتوانیم برای ستاره سوم آسیایی هم گام بلندی برداریم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به شایعات پیرامون جپارف چیست، عنوان کرد: قرارداد او یک سال و نیمه است و ما ۶۰ هزار دلار پیش پرداخت به او هم داشته‌ایم. وقتی که این بازیکن را برای نیم فصل به سپاهان دادیم، یک توافق نامه محکم را نوشتیم و در آن توافق نامه نوشتیم که این بازیکن در پایان فصل بدون هیچ قید شرطی به استقلال بر می‌گردد. مدیرعامل سپاهان، جپارف و مدیربرنامه‌های این بازیکن این قرارداد را امضا کردند و معتقدیم که سپاهان باشگاهی حرفه‌ای است و به تعهدش عمل می‌کند. بعد از پایان فصل یک جلسه با این بازیکن داریم. اگر جپارف به هر دلیلی که در فضای مجازی مطرح است و بخاطر مشکل خانوادگی و غیره نخواهد به استقلال برگردد، نیاز دارد تا رضایت استقلال را فراهم کند. اینکه سپاهانی‌ها چه کرده‌اند را من نمی‌دانم ولی با مدیرعامل سپاهان که صحبت کردم ایشان شایعات را تکذیب کرد و ما هم به حرف او اعتماد کرده‌ایم. ان‌شاءالله بعد از پایان فصل این بازیکن به استقلال بر می‌گردد. به هرحال او در اصفهان بوده و شاید فضای آنجا گرفته باشددش و اگر بخواهد در استقلال نماند، باید خسارت سنگینی را پرداخت کند.

مسئول نقل و انتقالات استقلال در پایان و در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت کاوه رضایی و امید ابراهیمی بیان کرد: هواداران به اینستاگرام این دو بازیکن مراجعه کنند، متوجه می‌شوند که این دو بازیکن چقدر استقلالی‌ هستند و دلشان با این تیم است. هواداران با مراجعه به صفحه شخصی این دو می‌بینند که نه تنها آنها بلکه سایر بازیکنان استقلال از سامانه #۷۳۰* حمایت می‌کنند و اگر هواداران می‌خواهند ما این بازیکنان را حفظ کنیم و نفرات خوبی را هم جذب کنیم از این طریق به ما کمک کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۲-۱۱ ۱۴:۴۹

ستاره سوم آسیایی. یعنی اینقدر راحته. !!!!