• دوشنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۷:۰۳
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 96021106567
  • منبع : دانشگاه آزاد اسلامی

تغییرات در دانشگاه آزاد اسلامی؛

دکتر موسی‌خانی معاون جدید پژوهشی دانشگاه شد

دکتر موسی‌خانی معاون جدید پژوهشی دانشگاه شد

علی‌محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در احکامی جداگانه، معاون امور مجلس و سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، با حکم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علیرضا منادی سفیدان به عنوان معاونت امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد. تا پیش از این حجت الاسلام علی عسکری عهده دار این سمت بود.

نماینده حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر در دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دوره نهم، رئیس دانشگاه های آزاد اسلامی استان زنجان و استان آذربایجان شرقی، نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان آذربایجان شرقی، رئیس هیأت عالی نظارت منطقه دو دبیرخانه هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی و ... از جمله فعالیت های دکتر منادی سفیدان بوده است.

همچنین نوریان طی حکمی دکتر مرتضی موسی خانی را به عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد. تا پیش از این دکتر واشقانی فراهانی عهده دار این سمت بود.

دکتر موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین (از ۱۳۷۱ تاکنون) و بنیان‌گذار و رئیس کمیته ملی ربوکاپ ایران و بنیان‌گذار و رئیس برگزاری یازده دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران (از ۱۳۸۵ تا کنون) است.

به گزارش ایسنا، در جلسه فوق‌العاده هیات امنای دانشگاه آزاد که سوم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و عضو هیئت مؤسس و هیئت امنای این دانشگاه با تصویب اکثریت اعضاء هیات امنا برکنار و علی‌محمد نوریان به عنوان سرپرست این دانشگاه انتخاب شد.

همچنین دکتر نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اخیرا بخشنامه‌ای به روسای واحدهای مراکز استان (دبیران هیات امنای استان‌ها)، روسای واحدهای جامع مستقل، واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرده بود.

بر اساس این بخشنامه به منظور ایجاد جو آرامش، اطمینان و استمرار خدمت رسانی به دانشجویان، سرپرست جدید دانشگاه آزاد از تمامی روسای واحدها خواسته بود تا اطلاع بعدی از هرگونه عزل و نصب در تمامی مشاغل تحت پوشش دانشگاه خودداری و موارد ضروری را با اینجانب مکاتبه نموده تا در صورت صلاحدید مجوز لازم داده شود.

بر اساس این گزارش، دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی معاون وقت پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد، هفتم اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص تغییرات صورت گرفته در ریاست این دانشگاه اظهار کرده بود: طبق گفته دکتر نوریان سرپرست جدید دانشگاه، مدیران به قوت گذشته کار خود را ادامه خواهند داد و تغییری در مسئولیت‌ها اتفاق نخواهد افتاد.

وی با بیان اینکه تاکنون تغییری در مسئولیت‌های دانشگاه آزاد صورت نگرفته است، گفت: اینجانب نیز همچون گذشته در مسئولیت خودم باقی و خدمتگزار دانشگاه آزاد اسلامی هستم. هرگاه ریاست دانشگاه یا هر مسئول دیگری من را در این پست مفید بدانند هستم و در غیر این صورت به کار معلمی خود ادامه خواهم داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha