• دوشنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۷:۲۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 96021106581
  • منبع : نمایندگی قم

میرسلیم در قم:

شهید مطهری مرد علم و عمل بود

شهید مطهری مرد علم و عمل بود

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: برنامه اصلی دولت آینده باید خدمت به اقشار مختلف مردم باشد.

به گزارش ایسنا ، سید مصطفی میرسلیم  در حاشیه حضور در مزار شهید مطهری در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در جمع خبرنگاران عنوان کرد: برنامه اصلی دولت آینده باید خدمت به اقشار مختلف مردم باشد و دولتی خدمت گذار تشکیل دهد.

این کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری افزود:برنامه اصلی و مهم ما این است که به فکری دولتی باشیم که خدمت گذار مردم باشد و برنامه ای جامع برای آن ها داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد:دولت نباید به فکر خودش باشد و 4 سال بعد هم به دنبال رای گیری باشد، بلکه اگر قرار است یک سال هم حضور داشته باشد به فکر خدمت باشد و به برنامه هایی برسد که مشکلات حل شود.

میرسلیم بیان کرد: دولت باید دولتی باشد که مشکلات را برطرف کند و به برنامه هایی برسد که آینده جوانان را شکل دهد و تکلیف جوانان  روشن شود به ویژه مشکلات ازدواج را حل کند تا خانواده ها شکل بگیرند و سلامت در جامعه برقرار باشد و فساد در جامعه از میان برود و همه منزلت داشته باشیم.

وی همچنین در مورد سالروز شهید مطهری نیز اظهار کرد:شهید مطهری استاد همه آنهایی است که در جوانی خود آماده شدند و برای خدمت به این مرز و بوم پا در صحنه گذاشتند.

این کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد:شهید مطهری مرد علم و عمل بود و برای همه گروههای اجتماعی چه برای کودکان و جوانان و سالمندان فردی اثر گذار و مفید محسوب می شد .

وی گفت:خدمات شهید مطهری برای نظام و فهماندن ارزش های اسلام و پیروزی انقلاب بی نظیر است آثار شهید مطهری بی نقص و و بی اشکال بدون انحراف است .

میرسلیم یادآور شد:بسیاری از بزرگان ما دارای تالیفات بودند اما کسی همچون مطهری نداریم که با این دقت و هوشمندی و درایت علمی توانسته به تشریح مسائل اشراف کامل و با شناخت اسلام گام بردارد امید است خداوند توفیق دهد تا شاگردانی خوب برای وی باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha