• سه‌شنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۰:۳۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96021206878
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

سعیدی در گفت‎وگو با ایسنا:

انتخاب فرد اصلح در انتخابات، ارتباط مستقیم با سرنوشت مردم دارد

انتخاب فرد اصلح در انتخابات، ارتباط مستقیم با سرنوشت مردم دارد

نماینده‎ی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر تاکید کرد: انتخاب فرد اصلح در انتخابات، ارتباط مستقیم با سرنوشت مردم دارد.

محمد اسماعیل سعیدی در گفت‎وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: مردم با رأی به یک نفر به عنوان رئیس جمهور، سرنوشت چهار ساله‎ی کشورشان را به دست او می‎سپارند و این نیز به اهمیت و حساسیت انتخاب اصلح اشاره دارد. 

  وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از دو پایه‎ی مردمی و اسلامی تشکیل یافته و در این میان مردم با مشارکت و حضور خود، جمهوریت را در نظام اسلامی کشور ما معنا می‎بخشند. 

  وی تصریح کرد: تعهدات اخلاقی و اعتقادی، پاکدستی و تخصص از جمله ویژگی‎هایی است که یک یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را از سایرین متمایز می‎کند. 

 سعیدی بیان کرد: تاکید همیشگی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات همواره وجود دارد و با توجه شرایط فعلی سیاسی که بر کشور حاکم است، اهمیت حضور پرشور مردم بیش از پیش شده است. 

 وی خاظرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشانگر ثبات سیاسی نظام بوده و اعتماد مردم به نظام را نشان می‌‏دهد. 

  سعیدی متذکر شد: در صورتی که مردم در این مورد سستی کرده و دست به انتخاب آگاهانه نزنند، بیش از همه به ضرر خود آن‎ها تمام خواهد شد. 

  نماینده‎ی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با بیان اینکه حضور مردم بازتاب سیاسی گسترده‎ای دارد، گفت: ایستادگی به پای آرمان‎های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعات سیاسی و اقتصادی از جمله بازتاب‎های شرکت در انتخابت ریاست جمهوری است و این نیز به نوبه‎ی خود سبب ارتقاء کشور در جهان می‎شود. 

  وی تصریح کرد: وجه تمایز انتخابات کشور ما، رعایت اخلاق بوده و فضای سالم رقابتی از ملزومات برگزاری انتخابات به شمار می‎آید. 

  سعیدی خاطرنشان کرد: رسانه‎ها نیز باید افکار عمومی را تشدید نکرده و در انعکاس حقیقت به دور از غرض ورزی عمل کنند؛ چرا که بیشترین توجه مردم به رسانه‎ها به خصوص فضاهای مجازی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha