• شنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۰۹:۰۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 96021609270
  • خبرنگار : 71480

کیانوش راد مطرح کرد:

از کاندیداهایی که اینقدر سیاه‌نمایی می‌کنند باید پرسید چه دفاعی از عملکرد نظام دارند

از کاندیداهایی که اینقدر سیاه‌نمایی می‌کنند باید پرسید چه دفاعی از عملکرد نظام دارند

یک فعال سیاسی گفت: آنچه در نحوه تبلیغ برخی کاندیداها می بینیم ، تبلیغ علیه دولت نیست بلکه به صورت خاصه یا به صورت ابزاری کاملا شکل تبلیغ علیه کلیت اقدامات انجام شده در جمهوری اسلامی است.

محمد کیانوش راد در گفت‌وگو با ایسنا ، اظهار کرد: شکی نیست که رقبای انتخاباتی با انگشت نهادن بر ضعف‌ها و مشکلات سعی می‌کنند رقیب را ناتوان و خود را کارآمد برای حل مشکلات جلوه دهند اما اساسا مشکل آنجا است که برخی کاندیداها با دمیدن در شعارهای پوپولیستی و بزرگ جلوه دادن مشکلات کشور، سعی می‌کنند خود را ناجی کشور جلوه دهند.

وی در ادامه اظهار کرد: باید از برخی کاندیداها پرسید اگر پس از 38 سال جمهوری اسلامی ایران نتوانسته است ساده ترین مشکلات را آنگونه که شما تبلیغ می‌کنید حل کند، چه دفاعی از جمهوری اسلامی ایران می‌توان داشت؟ این شیوه از سیاه نمایی کل مسائل در کشور و عدم ذکر منصفانه وجوه مثبت که تاکنون دولت های گوناگون از جمله دولت روحانی داشته اند عملی غیرمنصفانه و در راستای عوام فریبی است و حتی می توان آن را نوعی تشویش اذهان عمومی دانست.

کیانوش راد ادامه داد: ما اصلاح‌طلبان خود از دولت احمدی‌نژاد انتقاد کرده و می‌کنیم اما هیچ گاه اقدامات مثبت انجام شده در طول 38 سال اخیر را منکر نبوده ایم. انتقاد اصلاح‌طلبان به سیاست‌های دولت احمدی‌نژاد بوده است نه بزرگ‌نمایی غیرواقعی برخی مشکلات  کشور.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه برخی کاندیداها می‌دانند انتقاد روشن و مشخص از سیاست‌های دولت با پاسخ روشن و قاطع دولت مواجه می‌شود، گفت:‌ به همین دلیل است که آن‌ها ترجیح می‌دهند با بزرگنمایی برخی مشکلات عملا تیشه به ریشه اقدامات خویش در طول 38 سال انقلاب اسلامی وارد کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha