• دوشنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 96021811277
  • خبرنگار : 90047

ممنوع‌الخروجی زهرا نعمتی از سوی همسرش

ممنوع‌الخروجی زهرا نعمتی از سوی همسرش

زهرا نعمتی پرچمدار بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو و قهرمان پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو در رشته تیر و کمان از سوی همسرش ممنوع‌الخروج شد.

رهام شهابی‌پور، همسر زهرا نعمتی در گفت‌وگو با ایسنا مدعی شد: بعد از بازی‌های پارالمپیک ریو زهرا نعمتی بنا به دلایلی منزل را ترک کرده و تا این لحظه با وجود این که چندین‌بار خواستار بازگشت او به منزل بودم از زندگی با من امتناع کرده و حتی درخواست طلاق داده است. پس از این اتفاق او را ممنوع‌الخروج کرده‌ام تا نتواند در هیچ تورنمنت برون‌مرزی شرکت کند. اگرچه نمی‌دانم با چه مجوزی توانست به عنوان نماینده سازمان ملل کشور را ترک کند و عازم سوییس شود.

شهابی‌پور خاطرنشان کرد: به هر صورت یکسری مسائل و مشکلات خانوادگی پیش آمده که قابل حل است و نیاز نیست تا حد طلاق به آن دامن زده شود.

او تهدید کرد، بهتر است نعمتی این مسیر را ادامه ندهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۲-۱۸ ۱۴:۴۸

همه ي انسانها ظرفيت انچه خدا به انها ميدهد را ندارند. اين خانم احتمالاً از روزي كه پرچم دار ايران شد، زندگي با همسر خود را كسر شان خود ميداند. كسي كه او را با معلوليت پذيرفته بود.

avatar
۱۳۹۶-۰۲-۱۹ ۱۲:۰۹

ببخشیدا همسرش هم معلوله. فکر نکنید شوهرش ایثار کرده

avatar
۱۳۹۶-۰۲-۱۹ ۱۲:۴۷

حرفم نزنی میفهمیم زنده ای ...

avatar
۱۳۹۶-۰۲-۱۸ ۱۵:۱۱

واقعا که..!!! شما لازم نکرده قهرمان ملی تهدید کنی..

avatar
۱۳۹۶-۰۲-۱۸ ۱۵:۱۶

عجب بازم طلاق!!

avatar
۱۳۹۶-۰۲-۱۸ ۱۵:۲۳

به نظر همسر قهرمان ملی ،بگم بگم کنه ، ایشان تو زندگی هم اهل تهدید باشن معلومه چرا خانم نعمتی میخوان جدا بشن، احتمالا زیر سایه ی یک قهرمان زندگی کردن خیلی براشون سخت باید باشه ...

avatar
۱۳۹۶-۰۲-۱۹ ۱۴:۳۸

حتما شوهرش نتونسته مثل یه قهرمان باهاش رفتار کنه

avatar
۱۳۹۶-۰۲-۱۹ ۱۳:۰۹

این نتیجه نگاه نمایشی به ازدواج هست. وقتی تلویزیون خواستگاری و ازدواج این دو رو اینقدر بزرگ میکنه و روی آن تبلیغ میکنه و در برنامه های مختلف به نمایش میزاره به همین نسبت هم اختلاف خانوادگی این دو هم بزرگ جلوه داده میشه در جامعه. به همون نسبت که در افراد عادی اختلاف وجود داره بین افراد شاخص نیز در همه جای دنیا وجود داره ولیکن بدلیل تبلیغات بیش از اندازه در انجام اون الان به همون نسبت اختلاف بزرگ شده. مسولین ورزش و صدا و سیما در این مساله بسیار مقصر هستند.

avatar
۱۳۹۶-۰۲-۱۹ ۱۹:۱۶

خب پس این خانم حق داره درخواست طلاق بده. زندگی با کسی که تحمل دیدن پیشرفتت نداره بی فایده س.