• جمعه / ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 96022213924
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

رئیس ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی در هرمزگان:

بذرپاش در حمایت از رئیسی به بندرعباس می آید

بذرپاش در حمایت از رئیسی به بندرعباس می آید

ایسنا/هرمزگان همایش حامیان ابراهیم رئیسی در استان هرمزگان شنبه (23 اردیبهشت) ساعت 20 با سخنرانی مهرداد بذرپاش در بندرعباس برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی در استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: با توجه به افزایش اقبال عمومی به آقای رئیسی در استان هرمزگان، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قصد داریم طی هفته آینده با برگزاری نشست‌ها و همایش‌های مختلف به تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های این نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری بپردازیم.

ابوالقاسم جراره با بیان اینکه حضور چهره‌های جبهه انقلاب در تبیین این برنامه‌ها می‌تواند راهی مؤثر برای شناخت مردم نسبت به آقای رئیسی باشد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم در این مسیر محکم و استوار حرکت کرده و در روز 29 اردیبهشت مردم با حضور شکوهمند خود حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

وی با اشاره به برگزاری همایش حامیان ابراهیم رئیسی در بندرعباس و حضور مهرداد بذرپاش به‌عنوان سخنران، خاطرنشان کرد: وی(بذرپاش)سابقه نمایندگی مردم تهران در مجلس نهم، عضو هیات‌ رئیسه مجلس نهم، رئیس سازمان ملی جوانان را در کارنامه دارد و در حال حاضر عضو جبهه نیروهای انقلاب اسلامی است.

جراره با بیان اینکه در این همایش که در مسجد مهدی موعود کوی آزادگان برگزار می‌شود، قصد داریم برنامه‌ها و سیاست‌های کلان آقای رئیسی به‌خوبی بیان شود، اظهار کرد: رشد سبد رأی این نامزد انتخاباتی در روزهای گذشته، نشان‌دهنده این موضوع است که مردم عزیز ایران به‌ویژه قشر ضعیف و محرومین جامعه، کارایی، صداقت و سلامت را در ابراهیم رئیسی دیده‌اند و تصمیم گرفته‌اند که برای تحقق یک دولت خدمتگزار و مقتدر به یک نیروی انقلابی، هوشمند، با نشاط و تحول‌گرا رأی بدهند.

رئیس ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی در استان هرمزگان در پایان از رایزنی برای حضور چهره‌های مطرح دیگر برای حضور در این استان خبر داد و افزود: رایزنی‌ها برای حضور سعید جلیلی نیز انجام‌شده و احتمال حضور وی در هفته آینده در استان هرمزگان وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha