• شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96023019416
  • خبرنگار : 90089

/سلام مردم به امید/

نماینده مردم تهران: دستاورد 29 اردیبهشت، تنش‌زدایی و توسعه همه‌جانبه کشور است

نماینده مردم تهران: دستاورد 29 اردیبهشت، تنش‌زدایی و توسعه همه‌جانبه کشور است

نایب رییس مجمع نمایندگان تهران گفت: انتخابات 96 با همه تفاوت‌های قومی، مذهبی، فکری و فرهنگی، برد بزرگی برای ملت ایران بود، دستاورد این انتخاب، توسعه همه جانبه کشور است.

محمدرضا نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات  29 اردیبهشت تمرین بسیار بزرگ دموکراسی و رقابت بین نامزدها و هواداران به ویژه رقبا در چارچوب اصول قانونی، اخلاقی و ایمانی بود.

نماینده مردم تهران در مجلس ابراز امیدواری کرد: نتیجه نهایی انتخابات همان نتیجه‌ای است که تضمین کننده سعادت، آبادانی، عمران و رفاه مردم و کشور است و ان‌شاءالله مسیر توسعه همه جانبه را پیش پای مردم، کشور و نظام می‌گذارد. با نهایی شدن نتیجه انتخابات روند و فرآیندی پیش روی کشور گشوده خواهد شد که موجب افزایش بهره‌وری در حوزه‌های مختلف علی‌الخصوص بهره‌وری سرمایه‌های انسانی می‌شود. با پیروزی روحانی، فضا برای حضور و مشارکت و تولی‌گری همه مردم با همه اختلافات فکری و سلیقه‌ای و اعتقادی، فضای مناسب‌تری خواهد شد.

به اعتقاد وی، نهایی شدن پیروزی روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مسیر تنش‌زدایی و توسعه کشور با کشورهای منطقه و جهان، آینده بهتری را برای ایرانیان نوید می‌دهد.

نایب رییس مجمع نمایندگان تهران با اشاره به قول‌های رییس‌جمهور منتخب به مردم، گفت: قرار و مداری که دکتر روحانی با مردم گذاشتند از جمله رفع تحریم ها، اهدافی است که حتما در کلیت نظام پذیرفته شده است، در غیر این صورت ایشان هرگز چنین وعده‌ای به مردم نمی‌داد.

نجفی خاطرنشان کرد: این وعده، وعده اجتناب‌ناپذیر کشور است که حول آن وفاق عمومی وجود دارد. اگر دکتر روحانی از نیروهای کارآمد و شایسته با هر گرایش سیاسی در کابینه جدید استفاده کند قطعا تحریم و حصر شکسته می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha