• شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۵:۴۴
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 96023019647
  • منبع : بوشهر

مشارکت ۷۷.۴ درصد مردم استان بوشهر در انتخابات

مشارکت ۷۷.۴ درصد مردم استان بوشهر در انتخابات

ایسنا/بوشهر رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی بیش از ۷۷.۴ درصد مردم استان بوشهر مشارکت کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با قدردانی از حضور حماسی مردم استان بوشهر در عرصه سیاسی اجتماعی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی اظهار کرد: در روز رای‌گیری همه دنیا شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات بودند که ازدحام مردم در پای صندوقهای اخذ رای، دنیا را حیرت‌زده کرد.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر بیش از ۷۷.۴ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند، افزود: مشارکت مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی ۷۷.۴ درصد است که نسبت به میانگین کشوری بالاتر است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر، آراء ماخوذه در استان بوشهر را ۵۷۳ هزار و ۱۷ رای دانست و تصریح کرد: از این شمار رای بیش از ۵۵۷ هزار و ۸۷۳ رای صحیح و ۱۵ هزار و ۱۴۴ رای باطله بوده است.

گراوند با بیان اینکه  ۵۷.۴ درصد از مجموع آراء  ماخوذه استان بوشهر متعلق به حسن روحانی است، افزود: در انتخابات یاد شده حسن روحانی ۳۲۸ هزار و ۸۰۶ رای و سید ابراهیم رئیسی ۲۲۳ هزار و ۲۷۸ رای، سید مصطفی میر سلیم ۳ هزار و ۸۰۶ رای و سید مصطفی هاشمی‌طباء یک‌هزار و  ۹۸۳ رای به خود اختصاص داد.

وی، ۷۷.۴ درصد مشارکت مردم در عرصه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی را نشان از لبیک مردم به منویات رهبر معظم انقلاب دانست و خاطرنشان کرد:حضور  حماسی و حداکثری مردم در انتخابات سبب تحکیم بخشی پایه‌های سیاسی و امنیتی نظام اسلامی می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه انتخابات در استان بوشهر در کمال آرامش و امنیت برگزار شد افزود: در حالی که، کشورهای آشوب زده در همسایگی ایران قرار دارند، برگزاری دو انتخابات مهم، در شرائط امنیت بالا و آرامش مطلوب کار بزرگی است که مردم با شور و نشاط وصف ناپذیری در این عرصه حضور یافتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha