• پنجشنبه / ۴ خرداد ۱۳۹۶ / ۰۲:۱۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 96030302180
  • منبع : نمایندگی خوزستان

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری: تیم برای قهرمانی بسته نشده است

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری: تیم برای قهرمانی بسته نشده است

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری با بیان این‌که ابزار قهرمانی را نداریم، گفت: در فصل جدید تلاش می‌کنیم که از نتایج خوب فصل قبل دفاع کنیم و نشان دهیم که این نتایج اتفاقی نبوده است.

کیاوش علاسوند در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آغاز تمرینات این تیم برای فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور، اظهار کرد: ‌از امروز (چهارشنبه) تمرینات تیم آغاز می‌شود. برای فصل جدید رقابت‌ها با بیشتر بازیکنان فصل گذشته و همچنین امیدمان به توافق رسیده‌ایم و کارمان را با این نفرات آغاز می‌کنیم. همچنین با چند بازیکن دیگر در حال مذاکره هستیم که امروز، فردا تکلیف پیوستن‌شان مشخص می‌شود.

وی در خصوص نفراتی که از این تیم جدا شده‌اند، نیز عنوان کرد: فراهانی، سلطانی، احمدی، آهنگر و حفیظی و همچنین دکتر خالدی از جمع ما جدا شدند. همچنین با فرهاد توکلی که در حال حاضر در جام باشگاه‌های آسیا و برای یک تیم عراقی بازی می‌کند، به توافق رسیدیم و قرار است پس از اتمام این رقابت‌ها به ملی‌حفاری بازگردد.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری با بیان این‌که تلاش ما تکرار نتایج خوب فصل گذشته است، گفت: تلاش می‌کنیم که از نتایج خوب فصل قبل دفاع کنیم و نشان دهیم که این نتایج اتفاقی نبوده است. مسلما توان فنی بازیکنان ما بالا است و با حمایتی که باشگاه از ما داشته است، سعی می‌کنیم نتایج آبرومندانه‌ای به دست آوریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کسب عنوان قهرمانی از اهداف شما است؟ گفت:‌ ابزار قهرمانی را نداریم و تیم برای قهرمانی بسته نشده است. ما همچون فصل گذشته بازی به بازی پیش خواهیم رفت و تلاش می‌کنیم که رتبه بسیار خوبی در جدول رده‌بندی به دست آوریم. طی صحبتی که با مدیرعامل باشگاه داشتیم، تلاش‌مان قرار گرفتن جزو تیم‌های بالای جدول است.

علاسوند با بیان این‌که نسبت به فصل گذشته 20 درصد کاهش بودجه داشته‌ایم، عنوان کرد: البته این موضوع گریبان‌گیر تمام تیم‌ها شده است که این هم به شرایط اقتصادی کشور برمی‌گردد و طبیعی است و گله‌ای نسبت به این موضوع نداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha