• پنجشنبه / ۴ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: فناوری
  • کد خبر: 96030402496
  • خبرنگار : 71551

بهبود کیفیت سفرهای هوایی با هولولنز مایکروسافت

بهبود کیفیت سفرهای هوایی با هولولنز مایکروسافت

شرکت هواپیمایی Air New Zealand به تازگی از هولولنز مایکروسافت در یک عینک هوشمند برای بهبود خدمات خدمه پرواز استفاده کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از گیزمگ، این خدمه از عینک‌های هوشمند واقعیت ترکیبی برای درک خواسته‌ها و احساس مسافران استفاده می‌کنند.

پروژه این شرکت هواپیمایی هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد اما نشان دهنده استفاده جالب و نوآورانه‌ای از فناوری است.

هنگامی که خدمه پرواز با استفاده از عینک هوشمند به یک مسافر نگاه می‌کنند، هولولنز به آنها اجازه می‌دهد تا به سرعت جزییات این مسافران برای خدمه نمایش داده شود.

آنها با استفاده از این جزییات می‌توانند احساس مسافر را در آن لحظه تشخیص دهند و بفهمند که به چه چیزی نیاز دارد.

این خواسته‌ها شامل درخواست غذا و نوشیدنی، درخواست برنامه سفر و موارد دیگر است.

آنها می‌توانند با استفاده از این فناوری، حالت چهره مسافر را تشخیص دهند و در صورت وجود مواردی مانند اضطراب و نگرانی با برقراری ارتباط با وی این مشکل را برطرف کنند.

این فناوری به بهبود وضعیت مسافران و همچنین خدمات رسانی خدمه پرواز کمک کرده و می‌تواند برای شرکت Air New Zealand یک راه هوشمندانه در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha