• جمعه / ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ / ۰۰:۰۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96031206923
  • خبرنگار : 71132

علی مطهری به رییس قوه قضاییه نامه نوشت + متن

علی مطهری به رییس قوه قضاییه نامه نوشت + متن

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه، به اظهارات اخیر وی درباره موضوع حصر واکنش نشان داد و از وی خواست اقدام عاجلی برای رفع حصر انجام دهد.

به گزارش ایسنا، در نامه علی مطهری خطاب به آملی لاریجانی که در اختیار ایسنا قرار گرفته، آمده است:

«جناب آقای صادق لاریجانی دامت برکاته

رئیس محترم قوه قضائیه

با اهداء سلام، ‌اخیراً در جمع مسئولان عالی قضائی فرموده‌اید: «نقل کرده‌اند که کاندیدایی در جمع هواداران خود خطاب به آنان گفته است که ما آمده‌ایم حصر را بشکنیم. شما چه کاره‌اید که بخواهید حصر را بشکنید؟»

به عرض می‌رساند رئیس‌جمهور طبق اصل ۱۱۳ قانون اساسی مسئول اجرای قانون اساسی است و وقتی اقدامی مانند حصر خانگی برخلاف اصول ۳۲ تا ۳۷ قانون اساسی است، وظیفه دارد که در دفاع از حقوق شهروندی ملت اقدام کند، خصوصاً که شعارهای مردم در انتخابات اخیر نشان داد که این موضوع خواست اکثریت ملت ایران است. این، ادبیات مناسبی نیست که به رئیس‌جمهوری که مسئول اجرای قانون اساسی است و حدود ۲۴ میلیون رأی داشته ـ و اگر از ادامه رأی‌گیری جلوگیری نمی‌کردند شاید ۲۶ میلیون رأی داشت ـ بگویید شما چه‌کاره‌اید که بخواهید حصر را بشکنید؟

از شما سؤال می‌کنم شما که کاره‌ای هستید، برای حل این موضوع چه اقدامی کرده‌اید؟ آیا مجازات ادامه حصر خانگی تا زمانی که آنها از دنیا بروند، بدون حکم دادگاه علنی صالح، کار درستی بوده است؟

فرموده‌اید: «عالی‌ترین نهاد امنیتی کشور در این زمینه تصمیمی را اتخاذ کرده است.» من عرض می‌کنم اولاً رئیس این عالی‌ترین نهاد امنیتی کشور رئیس‌جمهور است و می‌تواند برای تغییر این تصمیم اقدام کند. ثانیاً این نهاد زمانی که کشور در حال آشوب بود، اضطراراً این حق را داشته است که به صورت موقت چند ماهه تا زمان برقراری آرامش حکم به حصر خانگی بدهد، اما بحث در ادامه‌ی آن است. آیا شورای عالی امنیت ملی پس از آرامش جامعه و رفع خطر می‌توانسته است حکم به مجازات ادامه حصر بدهد، یعنی کار قوه قضائیه را انجام بدهد؟ آن‌هم بدون هرگونه محاکمه‌ای و شنیدن دفاعیات آنها و پرداختن به پرونده سایر طرف‌های فتنه سال ۸۸ ؟

همچنین فرموده‌اید: «به فرض که شورای عالی امنیت ملی مصوبه خود را ملغی کند و رفع حصر اتفاق بیفتد، در این صورت تازه کار قوه قضائیه برای رسیدگی قضایی به این موضوع آغاز می‌شود و تصمیم در مورد این اتهامات و نحوه رفتار با متهمان با قاضی رسیدگی‌کننده به پرونده و در چارچوب مقررات قانونی خواهد بود.»

جالب است، در واقع می‌فرمایید قوه قضائیه پس از مجازات ۷ سال حصر خانگیِ بدتر از حبس، تازه آن متهم را محاکمه می‌کند تا ببیند مجازات او چیست. مستدعی است این حرف را تکرار نفرمایید که موجب وهن نظام جمهوری اسلامی است.

حفظ اقتدار قوه قضائیه که جناب‌عالی به درستی دنبال آن هستید، با رفتار عادلانه این قوه و دفاع از حقوق آحاد ملت، حتی کسانی که به زعم شما فتنه‌گر بوده‌اند به دست می‌آید نه این که بخشی از وظایف خود را به شورای عالی امنیت ملی محول کنید و در عوض به اظهارنظر درباره برجام و سفر ترامپ به عربستان و مانند آن بپردازید. البته اظهارنظر درباره این مسائل پس از پاسخ به سؤالات قضائی مردم بی‌اشکال است.

از جناب‌عالی می‌خواهم برای رفع ادامه حصر خانگی که می‌رود تبدیل به معضلی برای جمهوری اسلامی شود اقدام عاجل مبذول فرمایید. بجاست که این هفت سال حصر خانگی به عنوان مجازات طولانی کردن اعتراضات آنها که موجب سوءاستفاده دشمن شد منظور شود و به آن خاتمه داده شود. البته انتظار رسیدگی به اتهامات طرف‌های مقابل نیز به جای خود باقی است. برای آن مقام محترم آرزوی توفیق الهی دارم.

با تقدیم احترام

علی مطهری»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۰:۱۱

آقای مطهری نماینده ای شجاع و حقیقت‌گو است. چیزی که او گفته است حرف دل بسیاری از مردم است. از آقای مطهری سپاسگزارم.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۲۱:۳۹

واقعا برای جناب مطهری متاسفم.من طرفدار سرسخت روحانی هستم ولی دم اصولگرایان گرم هیچ واکنش منفی به رای نیاوردن جناب رییسی نداشتن .حسینیه و مسجد و ...آتش نزدند ولی جناب موسوی و کروبی به نظام و مردم اهانت کردند ساعت دو اعلام کردند مابرنده شده ایم.جناب مطهری آیا این وهن نظام نبود.لطفا به آغوش ولایت برگردید.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۰:۱۹

عالی بود! حرف دل همه رو زد

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۰:۲۳

دمت گرم اقاي مطهري خيلي مردي ب مولاااااا

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۰:۲۴

درود به شرفت. نادرترین سیاستمداری که آلوده این دنیا نشده. همیشه و در هر شرایطی از روی منطق صحبت کرده و حرفشو زده.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۲:۵۹

یجوری میگین شرایط بد اقتصادی انگار همه ی این شرایط تو همین چهارسال اتفاق افتاده! نه جانم، اینا دسته گلای جناب احمدی نژاده که این دولت تلاش زیادی برای رفعشون داره و بصورت نسبی، موفق بوده

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۳ ۰۱:۵۴

خیلی باحلین نکنه این 4سال با همین حرفا بگذرونین؟! دیگه الان ک دولت قبل روحانی خودشه.خخخخ

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۰:۲۷

مشکل ملت ما حصر فتنه گران نیست مشکل ما شرایط بد اقتصادیه..

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۲:۵۰

درست می فرمایید در صورتی که حصر خانگی در جای دیگری از دنیا مهمتر از مشکلات اقتصادی مان نباشد. نظر شما در مورد اعتراض به حصر خانگی شیخ عیسی قاسم در بحرین چیست؟ آیا ما مشکل مهمتری از حصر ایشون نداریم. وانگهی همین مردمی که خود هر روزه دارند با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند خواهان رفع حصر و اتحاد و همدلی بین فرزندان انقلاب هستند.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۳:۲۱

کی گفته مشکلات اقتصادی باعث میشه به سایر مسائل رسیدگی نشه؟ سه نفر از هموطنان ما سال هاست در حصر هستند و سختی می کشند چطور باید بی توجه به این مسائل باشیم؟ انصاف داشته باشید!

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۶ ۰۹:۴۵

یاد اون حرف شاه قاجار افتادم که گفته بود ملت ایران را گرسنه نگه دار و حکومت کن. با این نظرت به این حرف ایمان آوردم. الحق لیاقت ما گرسنگی هست

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۰:۲۸

زنده باد فرزند حق طلب شهيد مطهري

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۰:۴۱

با عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به نظر می رسد لب کلام در این جمله «مستدعی است این حرف را تکرار نفرمایید که موجب وهن نظام جمهوری اسلامی است.» مستتر است

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۰:۴۲

خدا را شکر که باز هم افرادی چون جناب مطهری در جامعه هستن.گرچه تزویر و ریا به حدی زیاد شده که حقیقت غیر قابل تشخیص

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۴:۵۷

عده "محدودی" رو خوب اومدی!! بابا رو تونو برم بخدا، مردم ایران با نجابت و هوش بالا بدور از خشونت و با درایت حرفشون رو از سال ۹۲ تو انتخابات دارن میزنن، حالا یکی‌ مثل شما هی‌ بیاد بگه عده محدود. شما به دریا بگو قطره‌، از دریا چیزی کم نمی‌شه. وسعت دیدتونو ببرید بالا برادر!

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۰:۴۸

آقای مطهری دچار توهم نشوید موج سواری هم بس است اگر تعداد معدودی خواهان رفع حصر هستند ما نیز خواهان ادامه حصر مطابق همان قوانین هستیم زیرا اینها بایستی به مجازات برسند آنهم مجازاتی که لایق آنها باشد گندی که ببار آورده اند و دشمنان اسلام و انقلاب را شاد و گستاخ کردند هنوز ملت را آزار می دهد و آنها هم بایستی این آزار را لمس کنند و آنهم با دوری از بطن جامعه اتفاق می افتد لذا چشمشان کور بایستی در حصر بمانند

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۲:۱۷

ساندیس قیمتش چنده?

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۳:۱۱

گفته ای :"اینها بایستی به مجازات برسند آنهم مجازاتی که لایق آنها باشد" خب ما هم همین را می گوییم. اما بگویید کجای قانون اساسی مجازات خانگی یا حصر آمده است. گویا شما دچار توهم شده اید نه علی مطهری.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۰:۴۹

آفرین شیرت حلالت.کلمه به کلمه حرف مردم فهیم رو زدید.اگر خجالت کشیدن برای بعضیها معنی داشت خوب بود.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۰:۵۶

احسنت

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۰:۵۹

اقای مطهری فرزند خلف شهید مطهری است. مدافع جمهوریت و دموکراسی و ازادی بیان. خداوند نگهدارش باشد.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۰:۵۹

احسنت. حق را حتی اگر نشود گرفت اما باید آن را گفت و جناب مطهری بخوبی این کار را انجام داده اند. به یاری خداوند پیروزی نزدیک است.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۱:۰۷

چقدر این مرد شجاع است.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۴:۳۶

ساده است و فتنه دوست ..

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۱:۱۹

بسیار عالی و منطقی

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۱:۲۸

متاسفم برای شما آقای مطهری معظل جامعه بیکاری و وضع اقتصادی بد جامعه و غیره است چطور شما رفع حصر کسانی که باعث براندازی جمهوری اسلامی ایران شدند شده معظل جامعه و خواستار مردم! خجالت بکشید

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۱:۵۶

شما زیاد حرص نخور حالا، فکر میکنم منظورتون "معضل" باشه دوست عزيز

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۱:۴۸

جناب اقای علی مطهری شیر مادرت حلالت باشد . شما مدرس مجلس شورای اسلامی درود بر شما

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۱:۵۸

یکجورهایی پهلوان سیاسی ایران میدونم آقای مطهری رو

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۲:۰۵

سلام حرف پخته و بسیار درستی هست چطور هفت سال کسانی رو حصر کنیم و هر تهمتی رو بهشون بزنند بدون اجازه دفاع:؟!! بعد داد وا اسلاما سر بدیم که در بحربن یا جای دیگر حق پایمال شد کمی فکر کنید شاید به یاد شریعت اسلام بیفتید

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۲:۵۶

علی مطهری یک دونه باشه....

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۳:۰۲

اصلا نمیشه این مرد رو دوست نداشت. مطهری نه مرد حکومته، نه مرد مردمه، مرد قانونه. نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کم. زنده باد

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۳:۵۷

بابیانات آقای مطهری نایب رییس مجلس موافقم ،.حصرآقایان موسوی وکروبی وخانم رهنورد تمام شود.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۴:۱۳

درود بر شهید مطهری

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۵:۰۸

دمت گرم، خوب حرف حساب زدي بهش.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۵:۲۲

اقای مطهری برو به جهنم همین هایی که ازشون داری دفاع میکنی داشتن مملکتو نابود میکردن همین ها ریشه نظام رو نشانه رفته بودن اگر باهاشون اینجوری رفتار نمی شد بی شک همشون حکمشون اعدام بود باید از خودت بپرسی اگه یه فرد عادی هم چنین کاری رو می کرد علیه نظام به پا می خواست باز هم حصر خانگی میکردن

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۳ ۲۰:۴۰

چندتا ساندیس خوردی؟

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۵:۳۷

علی جون، بشین بینیم بابا اصلا تو خودت چکاره هستی که برداشتی برای مقام قضایی نامه نوشتی، هان؟؟

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۲:۰۴

نماینده مردمه شما بدو یه سفارت پیدا کن از دیوارش بالا برو

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۳:۱۶

تو چه کاره ای که به جناب مطهری بی احترامی می کنی؟

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۵:۴۳

مودبانه تر هم میشد نامه نوشت ،نه؟

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۷:۰۶

ببخشیدا...... به اقای مطهری بگید شما که تا این حد از قانون سر در میارید و با حق و حقوق شهروندان آشنا هستید .... لطفا بفرمایید که در قانون اساسی چیزی در مورد منابع ملی مثل گاز که حق مردم است .. یا در مورد صندوق ذخیره فرهنگیان که حق مؤثر ترین قشر جامعه است ... یا در مورد حقوق های نجومی ... یا در مورد ..... اختلاس‌های کلان چیزی نوشته نشده ... آخه میدونی شما خیلی با قانون آشنا هستی ....

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۷:۴۸

خدا رحمت کند آیت الله مطهری را. خدا حفظ نماید پسرش را انشاالله به برکت صلوات بر محمد و آل محمد

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۹:۲۴

زنده باد شجاعت

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۹:۴۹

خروج از حصر کار سختی نیست! اما آیا مطهری ها و دیگر دلواپسان! تحمل آن را دارند؟ آیا در آن مراحل و شرایط قانون مدارند یا قانون گریز؟! آیا ماده های قانون اساسی را به یاد می آورند یا خیر ؟ آیا از خودتان مطمئن اید؟؟ آیا صبرتان مثل صبری است که با زندان رفتن مهدی هاشمی نشان دادید؟

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۴:۳۵

دلواپس كه شماهاييد ، شما بگيد از رفع حصر چقدر نگراني داريد ؟ نگران برملا شدن چه حقايقي هستيد ؟

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۹:۴۹

متشکریم آقای مطهری

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۰۹:۵۹

نماینده شجاع ملت

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۰:۰۳

آقای مطهری شما زبان گویای ملت هستید. زنده باشید و خدا شما را برای این مردم و نظام حفظ فرماید. روح پدرتون شاد باشد که چنین خلفی دارد. امید دارم که مسئولان نیز با احترام با مردم سخن بگویند و قبل از سخن گفتن حرف‌های خود را سبک‌سنگین کنند و بعد سخن بگویند. ظاهرا برخی مسئولان هنوز پیام انتخابات اخیر را درک نکرده‌اند.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۰:۰۶

سلام پسر گر ندارد نشان از پدر تو بیگانه خوانش، نخوانش پسر ... ... ژن نورانی علامه استاد مرتضی مطهری حلالت باد ...

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۰:۱۲

سلام امیدوارم آقای مطهری حکم اصلی صادره بعد از حصر را بپذیرد. مواظب ان حکم باش.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۱:۵۸

خدایا شکرت که سر و کله ی یک قاضی عادل هم اینجا پیدا شد که حکم اصلی صادره بعد از حصر رو می دونه !!! اینکه نماینده ی مردم در مجلس خواستار برگزاری دادگاه صالح و صدور حکم متناسب با جرم باشه کجاش عجیبه؟

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۰:۲۸

تنها سیاستمداری هست که واقعا مرده و دوسش دارم،اگه تو کشورمون ده تا مثل ایشون شجاع و بی باک بودن و مصلحت اندیشی نمیکردن کشورمون آباد بود

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۰:۲۹

اين بشر واقعا دوست داشتني هست حتي اكه با خيلي از مواضعش مخالف باشي, كسي كه حرف حقي رو بزنه كه براش مخاطره آميز باشه واقعا قابل تحسين هست

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۰:۳۸

علی آقا ؛ فرمایشات جنابعالی سرشار از کینه و حس انتقامجویی است؛ بله ؛ طبق قانون رفتار شود.کجای دنیای متمدن؛ انسانها را بدون اثبات جرم و بخاطر ایجاد آشوب و سوء استفاده دشمن از شرایط روز؛ حذف میکنند.ما که مسلمانیم و عقیده به اداره کشور با مردم سالاری دینی داریم. دامن زدن به شکاف های درونی جامعه چیزی است که امروز دشمنان ما به آن احتیاج دارند تا نمایش اقتدار و اتحاد و به صحنه آمدن ملتی مصمم برای مبارزه با استعمار و آشوب و جنگ و دشمنی را ازیر سئوال ببرند. اگر کمک نمیکنیم؛ یار دشمن نشویم.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۰:۴۷

دلیل این همه محبوبیت اقای مطهری همین شجاعت و حق طلبی ایشان است . امیدوارم حصر غیر قانونی و غیر منطقی پایان یابد تا کشور بی دلیل زیر سوال نرود .

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۰:۵۰

مرد تمام‌ نشدنی دوستت دارم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۰:۵۹

عذابهای ما ناشی از ندانم کاری های ماست

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۱:۲۴

اگر نماینده دیگری همین حرف‌ها را می‌زد زمین و زمان را روسرش خراب می‌کردند چون آقای مطهری از خودشونه اگر اتفاقی در رفع حصر بیفته میخوان افتخارش واسه فامیل خودشون باشه.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۲:۳۰

ابتدا پرونده کسی که مردم را خس وخاشاک نامید و در پی بی تدبیری میلیاردها دلار در امریکا گذاشت تا بلوکه کنند پرونده دکلهای گم شده نفتی که بابک زنجانی برد وپولش برنگشت و خاوری که توی کانادا خوش گذرانی می کنه حوزه های نفتی مشترک که عربستان وقطر استفاده اش کردن و خیلی از کارهایی که ایران را عقب برد.بررسی کنید

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۳:۱۸

من هم مخالف حصر هستم باید این افراد مجازات شوند و اگر حکمشان اعدام هست باید اجرا گردد

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۲:۰۵

درود بر شرفت

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۲:۲۰

رفع حصر؛برگزاری دادگاه، حکم به اعدام، و دوباره آتش زدن جامعه؛ خوشنودی دشمن. واقعا عجب نفوذی‌هایی.....

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۲:۲۵

اصلاح طلب عزیز اگر قرار بود دادگاه برگذار شود که حکم این دونفر قطعا اعدام بود...والان باید حداقل مراسم هفتمین سالگرد ایشان را برپا میکردیم...برو خدارو شکر کن تا الان هم دارن نفس میکشند...خداوند لعنت کند فتنه گر را....

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۲:۵۱

چرا آقای مطهری در بین این همه سخنرانی و... هیچوقت در مورد مسایل مهمتری مثل مشکلات عدیده اقتصادی،بیکاری،رکود و... حرف نمیزنند؟ایشون فقط شده متخصص حصر.متعادل برخورد کنید یه کم هم به فکر حل مشکلات میلیون ها ایرانی دیگه باشید.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۲:۵۴

زنده باد آقای مطهری.... کاش دیگران هم ذره ای احساس مسوولیت می کردند.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۲:۵۸

بسیار هوشمندانه و حق طلبانه بود لیکن همیشه پیگیری یک موضوع از شروع آن برای یک سیاستمدار مهمتر است لازم است دکتر مطهری و سایرین تا انجام کار پیگیری را متوقف ننمایند

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۳:۰۶

جانا سخن از زبان ما می گویی. درود بر شما

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۳:۱۶

مدرس زمان

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۳:۳۴

مطهری آدمی ی که حرفش رو می زنه و از کسی نمی ترسه.......این حرف ها رو به خود آقای خامنه ای زده.......معلوم نیست آقایونی که اجازه برگزاری دادگاه این افراد رو نمی دهند از چی می ترسند؟

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۴:۴۳

اولاً برابر قانون اساسی رئیس جمهور موظف به دفاع از حقوق شهر وندی است ثانیاً به گفته خود آقای لاریجانی حصر مصوبّه شورای عالی امنیت کشور است که رئیس جمهور رئیس آن است در صورتیکه آقای لاریجانی یک عضو آن است ثالثاً آقای روحانی از قوّه قضائیه انتقاد نکرده که ایشان بر آشفته اند رابعاً در جمهوری اسلامی هرفرد عادی هم میتواند اظهار نظر کند رئیس جمهور که جای خود دارد

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۵:۳۶

با سلام منتظر سخن حق در این مورد از فرد شجاعی مانند آقای مطهری بودم کاش افراد بیشتری همچون مطهری در ساختار قدرت بودند تا حرف دل مردم رامیزدند

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۶:۰۶

با سلام پسر شیر مرد تاریخه. تعجب نکنید

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۶:۴۹

جناب آقای مطهری خوش به حالت با جسارتی که داری خود را جاودانه تاریخ ساخته ای درود بر مردان حق طلبی مثل مطهری جسور که تاریخ کمتر مثل ایشان راخواهد دید. درود بر شرفت و غیرتت.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۷:۲۰

شما هروقتی یه پارازیت میندازی....رهبری قبلا جواب شما رو دادن آقای مطهری

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۸:۱۴

این دلواپس ها همه جا هستن!

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۷:۴۵

آقای مطهری واقعا دمت گرم، واقعا شاد شدم که باید جلوی افراد تندرو باید ایستاد

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۷:۵۵

آقای مطهری بحق سلف صالح آن مردیست که آنقدر شجاعت داشت درزمان طاغوت نام حضرت امام ره راببرد، شرف وانسانیت وامدار ایشان است ، سربلند و سرافراز باشید جناب آقای مطهری

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۷:۵۸

خدا قوت به زبان مردم در مجلس، اگر قرار به محاکمه و مجازات باشد باید هر دو طرف دعوا محاکمه شوند، طرفی که آغاز کننده شورش در جامعه و خس و خاشاک خواندن جمع زیادی از مردم بود و در این چند سال راست راست میگردد و به ریش همه از جمله مسئولان میخندد و به هیچ کس جوابگو نیست

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۳ ۰۰:۳۳

درود بهت حقیقت رو گفتی

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۸:۲۵

قاضی مطهری حکم فتنه گران را حداکثر ۷ سال حصر دانسته اند. البته این هم یک نظر است. دیگه دادگاه و قوه قضاءیه و این همه قانون و دنگ و فنگ نمیخواد حتی برای مهمترین موضوعات کشور

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۲۰:۴۲

درودبر نماینده شجاع دکتر مطهری

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۳ ۰۰:۳۷

دوستان عزیز من کاری به ادامه حصر یا محاکمه ندارم اما قبول بفرمائید که به جای اعتراض قانونی مملکت را به آشوب کشاندند و تعدادی کشته شدند جواب این خونها را که باید بدهد آقای مطهری شجاع هست اما عادل و حق گو نیست.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۳ ۱۷:۲۶

جناب مطهری تنها کسی است که حرف دل مردم را میزند

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۸:۴۶

شاید هم با ادامه رای گیری رای آقای رئیسی میشد ۲۰ میلیون آقای مطهری موظب باش متوهم نشوی

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۱۹:۴۵

نظر جناب مطهری نظر اکثریت مردم ایران هست به این بی قانونی باید پایان داده شود

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۲۰:۰۷

هیچ کس😠😡 درهیچ مقامی حق توهین به منتخب ملت دکتر حسن روحانی رو نداره.فدایی داری آقای مطهری💖💝

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۲۰:۳۱

اگرخود ریاست جمهور نامه می نوشت بهتربود

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۲۰:۳۷

جناب آقای مطهری درود ما مردم ایران بر شرف و آزادگیت که بحق نماینده مایید و فرزند بزرگمردی که پاره تن امام بود.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۲۰:۴۶

اقای مطهری خدا پدرت را بیامرزد ... کاشکی شما میتوانستی دفعه اینده خود را کاندیدای ریاست جمهوری میکردید... ولی ایا شورای نکهبان اجازه میدهد ؟

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۲ ۲۳:۴۲

واقعا جناب مطهری عزیز جا پای پدر بزرگوارشان گذاشته اند احسنت و تبارک اله

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۳ ۰۰:۰۷

البته آقای مطهری موقع مشکلات اقتصادی سند2030 مشکلات کارگران معدن سکوت می‌کند و هر ازچندی با اعتراض به حصر و مطرح شدن خود می‌رود تا سال بعد ای کاش غصه همه مردم ایران را می خورد نه این سه نفر که مطمنا بحث سیاسی مطرح است نه احقاق حق

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۳ ۰۱:۱۶

آقای مطهری شده نخود هرآشی ابن مملکت قانون دارد وازهمه مهمتر رهبری مثل سید علی دارد جانم فدای رهبرم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۳ ۰۱:۴۹

با سلام ودرودواق بی پایان بر مطهری عزیواقعا نیاز است که برای بعضی از مسائل حتی خویشتن را فدا کرد و حقایق را بگویی،بهترین راه حل محاکمه تمام کسانی که مشکل را ایجاد کرده ولی راست راست به ریش ملت میخندند ملت همه چیز را درک می کند ، مطهری متشکریم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۳ ۰۸:۴۴

گفتن مطهري مرد حكومت نيست چرا داداش جون اگه نبود براي موندن در نايب رئيسي مجلس تلاش نمي كرد به بعضيام بايستي گفت: اگه ده سال ديگه هم دولت دست همفكراتون باشه بازم ميگيد دولت نهم و دهم مقصره. همش به عقب نگاه مي كنيد كه ...

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۳ ۱۴:۰۲

آقای مطهری حرف دل میلیونها ایرانی را بیان کردی .موفق باشید

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۳ ۱۴:۲۱

حرف دل

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۳ ۱۴:۳۹

درود بر مطهری شریف و مردمی

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۳ ۱۸:۴۰

اقا اگر مجرم هستند چرا محکمه نمیشند

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۴ ۰۱:۳۵

متاسفم برای سطح بصیرت علی مطهری

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۵ ۰۵:۵۱

سلام آقای مطهری اگر این کارهایی که این فتنه گرها انجام دادن توی کره یا ژاپن اتفاق می افتاد چی میشد-شک نکنید اعدام میشوند توی ترکیه چندین هزار نفر رو همین چند وقت پیش بجرم کودتا دستگیر کردن حصر که چیزی نیست

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۵ ۱۳:۵۹

باسلام وعرض ادب جمله ادامه حصربرای نظام خطرناک است رابسیارمیپسندم واگرمسئولین دریکطرفه کردن مسئله حصرنکوشندای بساکه اتفاقات نامیمونی بیافتدبه هرحال مسئله بوده وگذشته وخیلی هادرهمین نظام هستندکه مشکلات فراوانی رابرای جامعه بوجوداورده اندکه هیچ کس هم قادرنبوده که درمقابل انهابایستدگذشته هاگذشته وبایدبفکراینده بودامیداست مسئولین محترم چاره‌ای بیاندیشند

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۰۰:۴۷

اتفاقا ادامه حصر حداقل مجازاتی است برای فتنه گران! واگر آزاد شوند که دیگر جلو هیچ فتنه گری نباید ایستاد. واگر به حق مجازات شوند که فقط اعدام است .آن هم فعلا به صلاح نیست! تورو خدا بگذارید عوامل فتنه همانجا به امور اخروی خودشان مشغول شوند که هم به صلاح انهاست هم به صلاح کشور ونظام

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۰۰:۳۵

علی مطهری کار وکاسبی دیگر در مجلس ندارد ؟! که فقط به موضوعاتی که به ایشان مربوط نیست وارد می شود؟! آقای مطهری رسالت قانونی خود در مجلس که حق الناس است را انجام بدهید ولطفا از حاشیه سازی خودداری کنید! بگذارید پدر بزرگوارتان تنش در گور نلرزد!