• دوشنبه / ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96032916486
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

فلاحت پیشه:

پیام مستقیم عملیات موشکی ایران به تروریست‌های داعش بود

پیام مستقیم عملیات موشکی ایران به تروریست‌های داعش بود

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تحلیل عملیات موشکی شب گذشته ایران به مواضع تروریست‌های داعش در دیرالزور سوریه، گفت: پیام مستقیم و نزدیک این عملیات موشکی به تروریست های داعش این بود که بدانند ایران از چه جایگاه و توانی برخوردار است.

حشمت‌الله فلاحت پیشه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این اولین عملیات مستقیم ایران علیه تروریست های داعش در سطح منطقه بود و تا قبل از این غالب فعالیت های نظامی ایران در خصوص داعش، به صورت کمک مستشاری نظامی بود.

وی ادامه داد: این عملیات موشکی بعد از حوادث تروریستی تهران صورت گرفت که باعث شد موجی از شادی و غرور در میان مردم به واسطه انتقام از موضع قدرت شکل بگیرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در این عملیات موشکی از موشک های نقطه زن استفاده شد و محل تجمع جدید داعشی ها در شهر دیرالزور سوریه که در واقع مقر فرماندهی، لجستیکی و مهماتی آنها است، مورد حمله قرار گرفت.

فلاحت پیشه تاکید کرد: در واقع این عملیات موشکی ایران، یک حمله راهبردی، سیاسی و تاکتیکی بود.

وی به پیام های پیدا و پنهان این عملیات موشکی ایران اشاره کرد و گفت: پیام مستقیم و نزدیک این عملیات موشکی به تروریست های داعش این بود که بدانند ایران از چه جایگاه و توانی برخوردار است. پیام میان برد این عملیات موشکی به سردمداران منطقه ای تروریست ها بود که می خواستند به نوعی جنگ را به داخل ایران بکشانند و پیام دورتر این عملیات موشکی به آمریکا و دیگر قدرت‌های جهانی بود که فکر می کردند این منطقه هنوز به بلوغ نظامی نرسیده است.

وی یادآور شد: نکته جالب اینجاست که با گذشت 17 ساعت از وقوع این عملیات موشکی هنوز آمریکا و اکثر بازیگران منطقه ای او سکوت کرده اند که این سکوت آنها در واقع بهت زدگی آنها را نشان می دهد که همراه با نگرانی است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: این عملیات موشکی برگ تازه ای از اقتدار ایران اسلامی را رو کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha