• سه‌شنبه / ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۰:۳۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96033017175
  • منبع : نمایندگی قم

یک عضو کمیسیون امنیت ملی:

سپاه کار شجاعانه‌ای در مقابل تروریست‌ها به سرانجام رساند

سپاه کار شجاعانه‌ای در مقابل تروریست‌ها به سرانجام رساند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: حمله موشکی سپاه به داعش بیانگر قدرت دفاعی ایران در مقابل متجاوزان و دشمنان است.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اقتدار ایران در حمله موشکی به قرارگاه داعش در سوریه افزود: سپاه کار شجاعانه ای را در مقابل تروریست ها به سرانجام رساند و این اقدام در صورتی که داعش دوباره خطای بزرگ خود را تکرار کند، تدام خواهد یافت.

وی اظهار کرد: حامیان داعش و تروریست بدانند ایران با قدرت دفاعی خود توان مقابله با جنایت های رژیم صهیونیستی، داعش و جنایتکاران در منطقه را دارد و در دفاع از مرز و بوم خود از اقتدار و قدرت دفاعی‌اش بهره می گیرد.

ذوالنوری بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در مقابل هیچ تجاوز و تعرضی سکوت نمی کند و متجاوزان و دشمنان را تنبیه می کند و به مجازات می رساند.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رصد مقر دشمن و مطالعات گسترده مبنی بر حضور آنان در قرارگاه و موضع تروریستی شان ضربه و سیلی محکمی به سران داعش زد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پهپادهای سپاه همزمان با شلیک موشک ها تصاویر خوبی را از فراز منطقه در اختیار افکار عمومی قرار داد تا این اقتدار را به رخ جهان بکشاند.

وی گفت: هوافضای سپاه پاسداران در سطح بالایی از توانمندی های نظامی و بازدارندگی قرار دارد و اجازه هیچ تهاجمی را به دشمن نمی دهد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: حمله موشکی ایران به مقر تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه نشان داد صبر در برابر جنایات اندازه ای دارد و ایران در مقابل این تحرکات دست بر روی دست نمی گذارد.

وی گفت: هیچ کشوری و ایادی سلطه ای نمی تواند امنیت ایران را به مخاطره بیندازد چرا که ملت ایران و دلاورمردان این مرز و بوم سکوت نخواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha