• جمعه / ۲ تیر ۱۳۹۶ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 96040200602
  • خبرنگار : 71443

تایمز آو اسرائیل: ایران روز قدس را با شعار "مرگ بر اسرائیل" برگزار کرد

تایمز آو اسرائیل: ایران روز قدس را با شعار "مرگ بر اسرائیل" برگزار کرد

یک روزنامه صهیونیستی با انتشار خبر برگزاری راهپیمایی بزرگ روز قدس در تهران و دیگر نقاط کشور نوشت: ایران روز جمعه راهپیمایی گسترده در سراسر کشور علیه اسرائیل برگزار کرده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه تایمز آو اسرائیل در خبری درباره برگزاری گسترده راهپیمایی روز قدس در سراسر کشورمان تصاویری نیز از حضور مقامات بلندپایه ایران حضور گسترده مردم منتشر کرد.

این روزنامه صهیونیستی با اشاره به این‌که حدود یک میلیون نفر در تهران در این راهپیمایی شرکت کرده‌اند، نوشت: معترضان شعار مرگ بر اسرائیل سردادند و بار دیگر از مردم فلسطین حمایت کردند.

ایران روز قدس را که توسط آیت‌الله خمینی رهبر فقید انقلاب اسلامی نامگذاری شده است فرصتی برای حمایت از مردم فلسطین و تأکید بر اهمیت بیت‌المقدس برای مسلمانان می‌داند.

تایمز آو اسرائیل در ادامه گزارش خود به ارائه جزئیاتی درباره حاشیه‌های برگزاری این راهپیمایی پرداخت و نوشت: در این راهپیمایی یک عروسک از ملک سلمان پادشاه عربستان به نمایش گذاشته شد که شبیه به کلیشه یهودیان بود.

روزنامه اورشلیم پست نیز در آستانه برگزاری این راهپیمایی در گزارشی با پیش‌بینی حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی روز جمعه نوشت: انتظار می‌رود ایرانی‌ها بار دیگر هم‌زمان با آخرین جمعه ماه رمضان به مناسبت روز قدس به خیابان‌ها بیایند و شعارهای ضداسرائیلی بدهند.

به رسم هر ساله، معترضان در دیگر کشورهای مسلمان و عرب همچون عراق، یمن، ترکیه راهپیمایی روز قدس برگزار می‌کنند تا حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کنند.

اورشلیم پست در ادامه گزارش خود آخرین پیام صفحه توئیتر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را منتشر کرد که در آن به نقل از ایشان نوشته شده است: راهپیمایی روز قدس بسیار اهمیت دارد.

امروز دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است و مبارزه با رژیم صهیونیستی مقابله با نظام متخاصم است.

در راهپیمایی روز قدس، اغلب پرچم‌های اسرائیل و آمریکا را آتش می‌زنند و شعارهای علیه غرب سر می‌دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha