• یکشنبه / ۴ تیر ۱۳۹۶ / ۱۹:۳۲
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 96040401997
  • منبع : اینستاگرام

واعظی خبر داد

ارایه سرویس نامحدود اینترنت ADSL تا یک ماه دیگر


ارایه سرویس نامحدود اینترنت ADSL تا یک ماه دیگر

وزیر ارتباطات و فناوری از تهیه مصوبه ارایه سرویس نامحدود در بخش اینترنت پرسرعت خانگی (ADSL) خبر داد.

به گزارش ایسنا، واعظی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر در اینستاگرامش نوشت: همانطور که وعده دادم، بسته های اینترنتی جدید توسط اپراتورها ارائه شده و به منظور حمایت از تولیدات داخلی و رعایت حقوق مصرف کنندگان، از سازمان تنظیم مقررات خواستم که ضمن بررسی شرایط بازار، مصوبه‌ای برای خاتمه دادن به فروش اینترنت در بازار اینترنت ثابت ADSL و آغاز ارایه سرویس نامحدود در این بخش تهیه و تا قبل از پایان دولت یازدهم برای تصویب به کمیسیون تنظیم مقررات ارایه کند.
لازم به توضیح است که نحوه فروش اینترنت پرسرعت خانگی تاکنون انتقاد و نارضایتی بسیاری از کاربران را به همراه داشته است.
انتهای پیام

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۵ ۰۸:۱۹

دمش گرم

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۵ ۱۷:۵۱

دروغ گفتن کاری نداره! اگر دروغ نیست بفرمایین سرعت این اینترنت چقدر خواهد بود؟ اینترنت هست یا اینترانت؟ قیمت ها چقدر هست؟ منظور از ADSL چیست؟ یعنی روی فیبرنوری نامحدود نیست یا منظور تمام اینترنت های ثابت هست؟ اینترنت نامحدود 1 به 8 بین کاربران تقسیم میشه یا نه؟ یعنی اپراتورهایی که یک گیگ حجم رو میفروشن 3000 تومان از ماه دیگه باید برای صدها گیگابایت فقط هزینه کمتر از 60-70 هزار تومان از کاربرانشون بگیرند! آقای وزیر شما دروغ گفتید!

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۱۱ ۰۷:۴۲

متاسفانه اغلب اینگونه وعده وعیدها در حد حرف باقی مانده و کیفیت اینترنت خانگی ADSL بسیار افتضاح است و مخابرات بصورت علنی اقدام به فروش پهنای باندهای غیرواقعی و حلقوی که شامل 10 الی 15مشترک درکلیدور یک پهنای مشخص می‌شود، نموده و کلاه گشادی بر سر مشترکان و متقاضیان اینترنت خانگی میگذارد. اخیرا در کنترل و تست سرعت اینترنت خانگی خود که ازنوع adsl خانگی 512 مگ می‌باشد، متوجه شدم حداکثرسرعتی که میتوان با این اینترنت دانلود نمود، به بیش از 5 الی 10 کیلوبایت هم نمی‌رسد.