• جمعه / ۹ تیر ۱۳۹۶ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 96040903668
  • خبرنگار : 71548

حضور ۲۳۰ شبکه در نهمین اجلاس رادیو و تلویزیون‌های اسلامی

حضور ۲۳۰ شبکه در نهمین اجلاس رادیو و تلویزیون‌های اسلامی

دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی اظهار کرد: نهمین اجلاس مجمع عمومی رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با حضور ۲۳۰ شبکه از ۳۶ کشور در شهر مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری نهمین اجلاس رادیو و تلویزیون‌های اسلامی، حجت‌الاسلام علی کریمیان با اشاره به برگزاری نهمین اجلاس رادیو و تلویزیون‌های اسلامی، بیان کرد: این اجلاس با حضور ۲۳۰ شبکه از ۳۶ کشور از ۱۱ تا ۱۳ تیرماه در شهر مشهد برگزار می‌شود.

او با اشاره به فعالیت‌های اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی و نقش آن در منطقه، گفت: این اتحادیه تنها مجموعه‌ای است که در عرصه جهانی از جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت و اندیشه انقلاب اسلامی دفاع می‌کند. بر همین اساس، نهمین اجلاس مجمع عمومی رادیو و تلویزیون‌های اسلامی تابستان امسال از ۱۱ تا ۱۳ تیرماه در مشهد مقدس و با حضور ۲۳۰ شبکه از ۳۶ کشور جهان برگزار خواهد شد.

دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با بیان این‌که قرار بود این اجلاس در کشور دیگری برگزار شود، ادامه داد: با این حال، چون مشهد به‌عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ معرفی شده، این اجلاس با حضور ۸۰۰ میهمان داخلی و خارجی در این شهر بین‌المللی برگزار می‌شود.

او شعار اجلاس نهم را «مشهدالرضا خاستگاه وحدت و تمدن اسلامی» دانست و گفت: انتخاب شبکه برتر اسلامی، تجلیل از خانواده شهدا، انتخاب برترین فیلمساز جهان اسلام و نمایش مستندهایی درباره عراق، سوریه، لبنان و یمن بخش‌های مختلف این اجلاس را تشکیل می‌دهند.

دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با اشاره به دیگر بخش‌های این اجلاس، افزود: در کنار مجمع عمومی شاهد برپایی هفتمین بازار فیلم اسلامی، ششمین نمایشگاه تجهیزات و فناوری رسانه، دومین نشست فعالان ‌فضای مجازی و هفتمین دوره جشنواره اتحاد خواهیم بود که هریک جزو برنامه‌های اصلی نهمین اجلاس هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha