• شنبه / ۲۴ تیر ۱۳۹۶ / ۱۷:۲۲
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 96042413786
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

تعطیلی معدن خاک سرخ هرمز با حکم دادستان

تعطیلی معدن خاک سرخ هرمز با حکم دادستان

ایسنا/هرمزگان رئیس هیئت‌مدیره شرکت پودر خاک سرخ هرمز گفت: دادستان قشم در حکم ابلاغی مبنی بر اختلافات هیئت‌مدیره منتخب مردم و هیئت‌مدیره انتخابی اداره تعاون هرمزگان است دستور تعطیلی معدن و کارخانه پودر خاک سرخ هرمز را داده است.

محمدمهدی خزعلی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دادستان قشم در حکم ابلاغی مبنی بر اختلافات هیئت‌مدیره منتخب مردم و هیئت‌مدیره انتخابی اداره تعاون هرمزگان است دستور تعطیلی معدن و کارخانه پودر خاک سرخ هرمز را داده است.

وی ادامه داد: دادستان گفته است زمانی که هیئت‌مدیره منتخب و منتصب شرکت تعاونی مرزنشینان هرمز با یکدیگر به توافق برسند دستور باز شدن کارخانه را می‌دهد.

خزعلی اظهار کرد: هیئت‌مدیره تعاونی 60 درصد از سهام این تعاونی را برعهده‌دارند و انتخاب اعضای هیئت‌مدیره برعهده مردم بوده است که این امر هر 3 سال یک‌بار اتفاق می‌افتد و 5 نفر به انتخاب مردم به عضویت هیئت‌مدیره تعاونی درآمده بودند.

وی افزود: اداره تعاون استان هرمزگان در چند ماه اخیر بدون اینکه تخلفی از اعضای منتخب مردم در دادگاه ثابت شود این افراد را برکنار کرده است و نفرات جدیدی را برای عضویت در این هیئت‌مدیره انتخاب کرده است.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت پودر خاک سرخ هرمز تصریح کرد: زمانی که هیئت‌مدیره منتصب قصد بر سرکار آمدن داشت با مخالفت اعضای منتخب تعاونی روبه‌رو شده و میان آن‌ها درگیری پیش‌آمده است تا اینکه دادستان نیز دستور تعطیلی کارخانه را تا برطرف شدن اختلافات داده است. با تعطیل شدن این معدن و کارخانه که حکم آن سه روز پیش صادرشده است کارگران این کارخانه نیز بیکار شده‌اند.

خزعلی خاطرنشان کرد: خواهشمندم اداره تعاون به رأی مردم احترام بگذارد و اگر تخلفی از اعضای هیئت‌مدیره سرزده است دادگاه باید آن را ثابت کند و باید به قانون احترام گذاشت زیرا این اختلافات به ضرر همه است.

وی در پایان گفت: تولید از هر چیزی در این برهه از زمان مهم‌تر است و در سالی که رهبری آن را سال تولید و اشتغال نام‌گذاری کرده‌اند، به‌جای آنکه شاهد افزایش تولید باشیم، افزایش تعطیلی‌ها را شاهد نباشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha